Tuesday, May 18, 2010

I need to end this but I also need Time n space

Setiap pembukaan ada penutup nye, setiap kesengsaraan pasti ada kebahagiaan... Disini aku ingin memberitahu anda semua...yang ni adalah post aku yang terakhir(kot)... Aku terasa enjoy post sumthing dekat blog...tp, lme kelamaan aku terasa mcm...entah lah. Susah aku nk gambar kan.  Tp, andai kata aku nk bwat blog lg...tggu lah mse yang sesuai dulu... Bukan sebulan, bukan setahun mgkn akan memakan masa juga... Apa yang aku cerita dan post kan dekat blog adalah sebahagian apa yang aku alami... Aku nk cerita dgn lebih lagi tp keadaan x mengizin kan aku bwat mcm tu... Aku terasa ingin luahkan apa yang aku rse tp setiap kali aku bwat... aku akan delete.

Aku delete pun sebab aku rse "betul ke aku nk post bnda ni?". Lama btl aku pk kan bnda ni, last2 aku mmg padam yang mne aku rse akan bwat aku rse serba salah or terkilan. Byk bnda yg berlaku dgn aku mse aku cuti tp sebelum cuti pun aku dah terasa penangan nye. Hari pertama aku bercuti ingat kan dpt lah aku tenangkan fikiran sbb aku br je hbs periksa... blm smpi sehari, aku rse x smpi pun setengah hari, ketenteraman aku tergugat. X pasal2 aku dikatakan mcm tu. Aku cepat terasa, ya, itu mmg aku x nafikan. Mmg aku ada sebab npe aku cpt terasa.

Heih..Skunk ni apa2 masalah aku tau nk cerita kan dekat spe.. Family... Family aku ialah org yang aku percaya 100%. Adik aku yang beza 5tahun dari aku pun mmg bgs utk jadi motivater aku. Dan yang pasti, org yg sekali dengan aku, duduk jatuh berdiri sesame yang aku blh luahkan. Mereka dah tgk zaman kejatuhan aku dan zaman peningkatan aku... Hahaha...dan mereka yang tau kerenah aku mcm mne. Masalah boleh diselesai kan kalo kita tahu nk handle. Dan aku jenis yang cpt panik so, aku memerlukan seseorg utk henti kan sikap aku yang satu itu.

Aku bukan nk kata yang aku sorg je ada masalah. Aku tau yang len pun ada masalah nye. Dan dekat blog mgkn adalah salah satu cre terbaik utk luah kan perasaan dan masalah n mungkin pada aku bukan cre terbaik. Tp terpulang pada individu nk bwat mcm mana..

Blog...maaf kan aku. Sampai sini saja aku menggunakan khidmat kau. Walaupun ko juz mengetahui saja..itu dah memadai. Terima kasih wahai blog. Andai suatu hari nanti. Tergerak hati aku utk memerlukan khidmat kau lagi... Insya Allah aku akan sambung kan nya. Maaf kepada semua yang follow blog aku secara berdepan dan tidak. Dan thanks sebab sudi follow blog aku smpi lah blog aku yang terakhir ini. Ada kemungkinan yang aku akan menyambung semula blog aku cme bukan dalam masa yang terdekat. Heh...mgkn ada yang ckp, "kalau dah berhenti post tu, berhenti je lah terus...bwat pe nk post2 lg. Dulu nk sgt berhenti post, skunk pe kes?". Kalau soalan mcm ni bertanya kan dekat aku, aku sendiri ckp, ia terpulang pada individu. Dan terpulang kalo nk baca ke atau x. Aku mmg x mengharapkan org membaca blog aku. Apa yang aku tau... aku mmg enjoy menaip dan dalam masa yang sme, aku dpt improve kan diri aku utk menaip sesuatu dgn cepat.

So, maaf sekali lagi sebab secara tiba2 aku nk henti kan bnda ni. Dan jangan riso, blog korg aku akan baca dan update selalu. cme post je yg aku x bwat.

Sekian...terima kasih.

1 comment:

iman sinergi said...

shaz... penulisan adalh salah satu terapi yang kita xsdari... dgn menulis sedikit sbyk kita dapat mengurangkan tekanan yg kita alami... menulis juga dapat mengajar kita lenggok bahasa yang kita sendiri xpnh terfikir dan turut membantu memantapkan lagi penggunaan bahasa..hihihihiiih