Saturday, December 25, 2010

Apa lg selain ni... (^.^)

Yo amigo!! Lalala~~~ well, semua nye aku dah sentuh n aku dah bwat kajian. Tggu mse je untuk aku mengejar impian aku menjadi seorg jurugambar yang professional. Lalala...

Well, 1st of all mesti r dr canon...even though aku xmerasa yg DSLR yg btl2 nye...tp apa2 pun penghasilan gmbr nye mmg cantik... N plg aku suka ialah member aku nye, Fari...screen de boleh berpusing2. e2 yg syok kalo gne de nye...yg aku plak mmg slalu sgt snap pakai de nye. 

Kalo kamera digital nye, aku prefer adik aku nye..Samsung apa ntah. De nye gmbr mmg lawa...so, kalo nk yg minor nye aku pilih adik aku nye kamera r berbanding org len...Satu je masalah dgn adik aku nye kamera...kuat btl makan bateri...Time2 tgkp gmbr tu...mesti habis. lalala...

Yang SONY nye...ala..g je KLCC nye kedai SONY... dkt c2 aku rembat r gne tangkap bnda2 merapu dkt SONY tu. Hahaha..one thing aku suka SONY nye ni ialah bunyi de..sedap gle sih...aku suka. Dats y ble ada duit...mmg aku rembat SONY nye DSLR. Tggu dan lihat... 

Yg NIKON nye...cuzin aku nye r aku rembat. Aku compared kan dgn DSLR yg len. Well, ok r. Tp aku x selongkar habis2 an. Kunk aku selongkar, tertekan bnda len ...xke parah nk suwo cuzin aku tu betul kan. Huhuhu...yg penting ialah experience.

Yang OLYMPUS nye DSLR...ntah r mamat ni nye DSLR ke or biasa nye. Tp aku tgk mcm DSLR...hahaha... xkesah r. Aku dah try de nye. Mcm x sebati dgn aku je. Bkn pe...[marah plak pak cik tu nnt aku dok kutuk kamera de...lalala] Ble aku try snap gmbr org...de mcm goyang.. Aku kalo dah goyang mmg aku geram. Jumaat hari tu mmg aku try snap smpi ok. Tp kdg2 tu x ok gak... Mse pak cik ni nk tgkp gmbr dgn member2 de..haha...tp pape pun. Isnin ni still ada...so, aku nk tgk penghasilan de mcm ne.  Pak cik...bg aku pinjam camera ko bwat kali yg terakhir ek...
Pape pun...dlm bnyk2 camera..SONY n CANON r the best camera ever. Aku x layak utk mengkritik tp ni pilihan aku...so, ni yg aku pilih ok...

(^-^)/

No comments: