Friday, May 14, 2010

kisah yg x bertajuk tp...

Hmmm...telah lama aku tidak mempost kan blog aku sebegini,
mgkn terpndg hasil karya post blog yang len.

Aku sgkakan semua nya sudah selesai tp...
kenapa perlu diungkit lagi kisah lama...
Bukan kah sudah aku jelas kan dari dulu lagi...
Kadang2 bnda yg remeh boleh membuat kan fikiran aku jd kusut,
Kawan..tolong lah kawanmu ini, 
andai kau masih menghargai aku sebagai seorg kawan,
Jgn lah kau berbuat demikian,
Kata2 yg kau lontar kan membuatkan perasaan aku serba salah,
Pergi bukan bermakna aku pergi selama2 nya,
andai kau memerlukan bantuan dari aku,
Akan aku cuba laksana kan tp...tau kah engkau akan sesuatu perkara?
Aku x ingin memperjelas kan lebih terperinci lagi...
Sebab kau dah tau semuanya...
Tapi ada satu bnda or mungkin byk...
Yang aku x pernah cerita kepada sesiapa...
Tau kah dikau, yang kawan mu ini amat degil org nya ble ingin berterus terang...
Kadang kala kenyataan x perlu dipnjg2kan...
Maaf kan lah segala salah silap aku...
Maybe I dont meant to be there...
U will find sum1 that is better than me...
Thanks for everything fren...
If u dont know much about me...
Plis learn n look... thats the way u want to know much about sum1...
Thanks n thanks... no matter how many times I said Thanks...
It doesnt meant anything for you...
Sorry...sorry...n sorry... that I cause a lot of pain...not only you...but wif my other frens too...

No comments: