Saturday, May 15, 2010

Kenapa hanya setempat je???


hahaha... xtau pe jd...tangan aku depan blakg kne urut n tampal koyok... yg dekat tmpt jari manis ni r yg sakit... Mama aku tolong urut kan...huhuhu...terasa lega bila tgn seorg ibu mengurut tgn anaknya yg sakit ini... Dah tampal koyok tu semua...aku dok berlari dapat kan coklat kegemaran aku, MARS...hahaha...(Shazrin...ko mmg mcm budak2... kalah Alif..{anak sepupu aku})

Bermula pada hari Isnin petang sampailah Sabtu malam... ini lah aku dok buat pg petang siang dan malam.. Ini lah keje aku mse cuti... x ada yang lain melainkan yang ini...

Yang ni separa siap.. Aku x buat lg Back stitch nya... huhuhu....

Hahaha...yang ni dah siap...habis sepenuh nya...cbe beza kan yg atas dan yg ni...kompem nmpk len kan... Lepas ni ada projek yang kedua...gmbr ni ada pasangan nya... So, skunk ni aku tgh merehatkan diri...sebab tangan aku ni...mmg membuat kan semua nya jd lmbt... Aku x salah kan tangan aku ni...mgkn ada hikmah... Who knows rite.... Sayang aku dengan bnda ni... Kalo boleh aku x nk jual...huhuhu...

No comments: