Wednesday, May 12, 2010

errmmm....

aku x tau nk cite pe pasal blog aku hari ni...aku ada je nk cite pasal apa yg aku alami hari ni... tp malu r (hahaha...malu r konon...) hehehe...bukan pe, bnda br nk blaja..biasa r byk bwat silap kan.... hei, aku mmg dr dlu lg mmg x ske bwat n blaja bnda ni... aku x heran sgt pe org nk kata... ni keputusan aku, mmg x ada spe blh ubah... tp ni desakan yg aku x mampu nk tolak... adui, perlu ke mendesak aku smpi mcm ni skali? Tp kasih syg mengatasi segalanya... aku hanya berdoa yg semua nya berjalan dgn lancar...huhuhuhu

td aku berchat dgn member aku sejak drjh 1 lg... de nk bwat reunion hari jumaat ni tp, semua dak2 SMKGS time aku dijemput hadir. Perasaan aku time de ajak tu... ntah lah, kosong. Blm ada mood lg. Tp yg buat aku tertanya2... de ckp lbh krg mcm ni, "dtglah reunion ni... mgkn laz korg dpt jumpa aku."  Erm...aku tanya de, de jwb nnt aku tau kalo aku dtg... e2 kalo aku dtg r...Hmmm... ayat kedua dia plak yg bwat aku tertanya2 mcm ni lbh kurg bunyi nye, "Ala...da lah __ dtg gak". Ok fine...pe kne mengena plak aku dgn ____ tu. x paham aku mamat sorg ni.

Nk kata aku ada skandel dgn de mse zaman aku muda2 dlu (skunk still muda lg ek...hahaha). Hish..xde r plak. Jgn nk bwat lawak pada malam hari. Hei...aku x ske btl org bg hint separo jalan... bg hint separo jln mcm nk bg hint utk final xm je... ye r...separo gak kn mse exam..(blm tentu yg dibagi masuk btl2 dlm final). Hei...tlg r bg tau stret-2-de-poin. Aku mls nk pk2 ni... bwat serabut kn kepala otak aku yg sedia mklm berserabut. Dah r aku kne pk byk bnda... diri aku, dia dan mereka...haa...

Adui...rse berat plak kepala aku ni pk bnda2 mcm ni. Tgk lah, kalo aku de mood, aku g. Kalo x, I have to say that I am Sorry... Adui...dlm beberapa hari ni sunyi je aku...mne tak nye, member aku ada yg x pulang lg... huhuhu...sedih aku. Ada member aku yg dah kawen... nk jumpa pun susah. adui... padahal keje dekat2 je dgn KLCC(tempat aku dgn geng2 gombak slalu lepak. The best part is, kami men dkt taman rekreasi de...wakakaa..mse aku dak2 dlu mne de bnda alah tu...).

Kalo ada bnda len yg bwat aku sunyi tu..ermmm...aku nk abaikan. bg aku x penting pun... (tp mampu ke aku bertahan??? Ermmm...satu persoalan yg x dpt aku ungkap kan bwat mse ni...) Korg tentu bosan kn. ntah spe r org yg slalu aku dok sebut2 ni... nk bg tau je rse nye... tp aku kne jumpa de dlu, br r terasa syok nye... huhuhu. Errmmm...smpi sini je r kot. Aku nk cite lebih2 nnt..."mereka" bosan plak... Tau sgt... hehehe... Thanks bg mereka yg bce smpi hbs....

No comments: