Monday, May 10, 2010

Kepada Dia...

Salam semua...

Akhirnya aku hbs gak exam...mmg mencabar tahap kesabaran aku sbb aku nk blik n nk rehat sepenuh nye...sedih ble mengenang kan hmpr 2bulan...aku xsentuh buku ke apa...kecuali komik...hahahaha...

Aku nk amik kesempatan ini utk mengucapkan thanks KEPADA DIA...iaitu lecturer2 aku yg mengajar kami sepnjg semester 4 ini...Thanks to Puan Rosmimah (Channel), Puan Yuslina(MarCom), Puan Zubaidah (Sales), En. Akbar(IM), Puan Wan Fauziah (Bel), Madam Gurmit(ME) dan En Wan Abdul Aziz(CTU) sebab sudi menabur ilmu kepada kami...bersabar dgn kerenah kami(terutama nya aku yg ske tdo dlm kelas...hahaha...like I said...jgn bg tdo ku diganggu...hahahaha) dan memberi kami markah Carry mark yg agak mantap...thanks yg x terhingga... Pengorbanan mu wahai pensyarah2 ku, akan kami guna pada masa akan dtg...menabur ilmu pada generasi muda kelak...huhuhuhu...:'(

Thanks juga KEPADA DIA iaitu AQAMZ, Shazlina dan Zila sebab sudi mengajar aku, sudi membantu aku dan sudi mendengar luahan aku...yg sepnjg sem ni penuh dgn dugaan...thanks all of you... KEPADA DIA juga iaitu Kak Sad n Syida, housemate aku yg byk bersabar melayan kerenah aku yg semestinya kebudak-budakan semasa berada dirumah...huhuhu...syg sgt both of them...

N of coz kepada dia dan mereka...thanks kepada korg yg x terhingga sbb sudi jd kawan aku...

No comments: