Friday, May 14, 2010

Kenangan...('.-)v

Terkenang saat2 manisku bersama nya...
Bergurau senda,
Bergelak ketawa,
Bersedih sesama...
Tapi kenapa seharus nya kau buat kata perpisahan...
Aku memang tidak sehebat dirinya,
dan aku mmg tidak boleh menyamakan dirinya denganku...
Kenapa?
Kerana aku adalah aku,
dan dia adalah dirinya.
Setiap insan mempunyai karekter yg berbeza...
Dan aku...
Aku mempunyai personaliti yg berbeza setiap masa...
Itu hanya bergantung pada org yg berada disekeliling ku...

Andai kau mengenali insan ini,
Kau akan berasa lain setiap mse...
terasa gembira,
terasa sedih
dan terasa mcm nk cekik pun ada...
Itu lah diriku...suka bertukar personaliti tidak mengira waktu...

Tp tau kah dikau...
Aku hanya insan biasa...
Tau kah dikau...
Yang aku hanya suka berjenaka...
Taukah dikau,
Yang aku hanya serius ble ada sesetgh perkara...
Masam bukan bererti aku x suka,
Senyum bukan bererti aku rela...
Macam aku kata kan selalunya...
Bahawa persekitaran kita haruslah dilihat dan diperhatikan seadaanya...

Kasih sayang yg dia hulurkan dahulu...
cukup lah setakat itu sahaja...
Aku tidak mahukannya lagi...
Setelah hati ini kau permainkan banyak kali...
Tp tau kah dikau,
Kenangan itu walaupun sekejap cuma,
cukup membuatkan hati aku berasa gembira,
berasa dilindungi,
berasa dikasihi,
berasa disayangi selalu...
Andai suatu hari nanti jodoh kita akan dipertemukan lagi,
Akan aku cuba menyambut nya..
Memberi senyuman mesra..
Dan biarlah ia merupakan salam perkenalan kita buat kali yang kedua...



No comments: