Tuesday, May 04, 2010

~Bajet Bagos Btl..~

Salam semua...

eeee.....geram btl aku hari ni...dah lah tdo aku x tenteram, lps tu aku bgn lmbt plak nk g ke PTAR...kesian kawan aku si AQAMZ tu...dah aku smpi ke fak, aku kne nek tgkt 7...tgk org nye carry mark...argh...mcm x leh g sendiri je...PEMALAS!!!! kalo yg minx tu org yg aku ngam x pe...ni, org yg sakit kn rt je...hei...10syen2...

Study aku dkt PTAR hari ni ialah subjek IM...huhuhu...mmg ada gak yg masuk..selebih nye aku mengantuk...mne x nye, ada manusia ni, de msj aku tgh2 pagi buta...hanya semata2 nk ucap omedettou...adui...x hbs2 lg ke...dr ptg tu smpi r ke pagi td...pening aku dgn manusia ni...huh, aku x tau r pe MOTIVE de...n aku x gembira lgsg dgn statement de...Blh x tggu bnda semua dah settle...br nk mengeluh...

Dekat PTAR...2 tmpt aku merempat...dkt meja besar PTAR tu dgn sofa...haa...dekat sofa tu plak dkt2 dgn meja study, aku bukak r lagu gne MP3 aku...mmg r aku pasang kuat..(1 kepuasan psg kuat2), ntah aftr dat, ada dak laki ni yg bajet bagos...de pasang lagu gne HP...weh...tau x beza pasang lagu gne HP n MP3 x sme...npe r ko ni 'pandai' sgt...ye r...dah masuk U..pndi r kan...

aftr aku blik dr PTAR...selang beberapa minit kemudian...mam n abah aku dtg bersama kakak aku(bibik) r...hehehe...kami g Tanjung Harapan, Port Kelang...makan sea food...pergh...punya r lme gle nk smpi sne...mne x nye, jam dgn byk gle trailer...perghh...aku dah takut dah tp adik aku xde...tu yg x syok. sepnjg jln n smpi r makan...aku asyik kne kan ayah aku je...wakakaka...kesian abah...adik kne kan...huhuhu...kalo adik aku de, mmg kne r ayah aku...

tp pape pun, adik syg mama dgn abah...huhuhu...adik berguro sbb pelawak umah xde(adik aku)...so, adik kne r ganti kan tempat syera...syera, kak ngah tggu kepulangan ko dr pertandingan memanah....hope ko dpt yg terbek...n jd juara mcm tahun lepas...love u sis...

sekian...

No comments: