Sunday, June 13, 2010

Sweet But Pain...

Kadang kala ada bnda yg kita anggap indah...tp sebenarnya, kita x tahu. Dalam indah itu ada kesakitan, dlm indah yg kita alami itu ada penderitaan yang kita x mampu melihat dgn mata kasar ini saja.

Dalam saat kau sedang bergembira, ada org menderita. Dalam saat ko bergurau senda, ada org hanya memandang dgn wajah yang sukar dimengertikan. Dalam saat kau dikelilingi org yang memuja diri kau dan sudi berkawan, ada org yang itu sedang keseorangan dan menanggung kesunyian. Dalam saat kau bersenang lenang, ada org yang sedang berusaha utk memajukan dirinya ke hadapan.

P/S: Even aku tau septtnya aku x ptt dah post kan bnda ni tp, terlintas plak ayat2 ni. Hahaha...sekarang ni aku tgk ramai yg menderita...tu yang aku post kan ni. pagi ni aku mendapat sumber ilham mcm ni. tp ayat aku tu tergantung...hmmm...sambung kan lah kalau ayat tu ada kne mengena...

No comments: