Sunday, May 02, 2010

~~~Ble Dah Sampai Tahap~~~

Assalamualaikum semua...

Huhuhu...aku nk bg tau skit pengalaman aku tanpa BB aku sepanjang 2 hari ni...aku agak bosan...juz bace je sales aku...huhu(T,T)...mmg aku nk nangis je sbb bosan sgt...Motivator aku xde...blik umah... Tggl aku dgn house8 aku yg rapat sorg dlm umah tu....

Asyik post...harahetta...harahette je...e2 pun gne handphone aku yg canggih ni..(canggih r sgt kan...) Ble xde BB, aku asyik psg lagu A SONG OF STORM AND FIRE dgn ARIEL je...dah lebih dr 100 kali aku dgr...mencatat rekod weh...wahduhhh....bangga aku menjadi rakyat MALAYSIA...(err...ada kne mengena ke??? ptt nye nyanyi lagu NEGARAKU...huhuhu...) Well...dgr lagu lebih dr 100 kali pun x leh nk hafal lagu ni....lirik de ssh gle...huhuu...(~.~)... Kalo aku bosan sgt2...mle r aku meroyan dgn house8 aku...tp nk wat mcm ne...tggu r BB aku muncul balik dlm hidupku...huhuhu....Abang...adik kesygan abang ni nk BB even BB tu bukan adik yg bli...huhuhu...

Abang aku nye BB sebenarnye, bg aku gne n byr sendiri sbb umah sewa de ada streamyx(mcm ni ke eje de??? arghh...gasak...) De kte,sem ni de ada projek and assgnmt dkt luar kampus...(ala...g je r McD ke KFC ke or STARBUCK...hehehe...mampus aku abang aku bce...huhuhu...anyway, hope u doing well bro...adik syg abang...thanks for the dinner on that day...)

Ni kira aku manja r dgn abg aku...adik aku x manja dengan de...adik aku jns yg matured...kakak de r yg masih budak2 lagi...kalo tgk aku dgn adik aku nye perangai...hah...mmg ketara gle...adik aku br form 4 tp pemikiran mengalahkan aku...(bakal lawyer dlm umah...kne r mcm tu...huhuhu...) Berbalik kepada topik BB...aku nk bg tau sekali lagi...AKU BOSAN GILA!!!!!! Hah...tp xpe r...aku tggu dgn peno kesabaran...

Hari tu aku de msj dgn member aku...bg tau bnda yg sme...bahawa...atashi HARAHETTA ne....(T.T)... Kepada "org" tu...ko dah paham kan penggunaan harahetta... N hari jumaat hari tu, aku de msj dgn de...huhuhu...lme gle x msj...tp msj pun biasa2 je r...e2 pun bertanyakan pasal de nye next paper ble...

Skunk ni aku jelez btl dgn Airee, Krol, Adam, Qis...spe lg ek...hah...Yusry a.k.a Yuchi(aku pggl mcm ni sbb ntah...ske kot...hahaha...nsb bek de ok je aku pggl de mcm tu...pgglan ni aku panggil mse skola dlu cme x terluah je...msj dgn de br2 ni...hah..terluah dah panggilan tu...)...Hah...dorg ni, dah hbs dah xm(Airee n Yusri)...yg len, dorg dah hbs study utk Dip...wah...makin ramai r dak2 gombak dekat cni...hehehehe...otai2 sudah mari...

Apa2 pun...aku doakan utk dorg, abang2, kakak2 n adik2 aku berjaya...amin~~~

Kepada "org" tu, jgn nk bg ayat2 yg merepek2 dgn aku...dan jgn nk menguji IQ aku...tau r aku x segenius ko...huhuhu... GOOD LUCK KEPADA SEMUA WARGA UITM....!!!!!

No comments: