Sunday, May 02, 2010

~~What I wanna It~~~

Assalamualaikum semua...
Ahad, 2/5/2010, 9.33PM.


huhuhuhu..dengan berkat kesabaran dan keberanian yang ada, aku akhirnye menelefon org yang in-charge wireless Baiduri...huhu..takut plak aku...even org tu pompuan pun aku takut...huhuhu.... aku post blog ni mmg aku tgh gembira sgt2..wakakaka....(mcm dah x btl dah...huahuahua)

Petang td aku de paper MKT549 aka Sales Management...wah...soalan de...ermm...aku boleh lah jwb dr x blh...Aku hbs sejam lg awal tp aku mls nk keluar awal2...nk tau pe aku bwat selama sejam tu...tgk dak depan kiri kanan kecuali blakang ekspresi muka dorg jwb...hehehe..tgk mke aku...lek je(hahaha...poyo je) Kalo korg nk tau, aku ske berlagak cool dgn org tp dlm hati...hanya ALLAH je yang tau...

Ermmm...ada soalan sales tu, aku bg 1 contoh...contoh tu bukan rekaan tp kenyataan hanya aku tukar nme je... Aku pernah tanya seseorg ni ble de bekerja...mcm ne perasaan de...apa yg de dpt mse bekerja...dan aku baru  tau penderitaan de semasa de bekerja dengan company tu... Dah lah ske cari salah org, kte org x reti bwat keje...pe dorg ingat dorg tu reti bwat keje ke...semua nye kaki membodek...Kalo aku dpt syarikat tu, tgk r pe yg akan aku bwat....x bukan2...tgk r aku bukak syarikat aku nnt....haa...br de tau jarak planet marikh ke pluto mcm ne....Korg doakan aku dpt bukak syarikat sendiri ek...huhuhu... Aku nk nme kan syarikat aku SILVER MILLENIUM...nme ni aku amik dlm satu komik or anime yg terkenal 1 ketika dahulu Sailormoon...


Gmbr atas ni ialah kingdom Sailormoon mse Abad ke-21...Aku nk bina syarikat yg mcm bndr belah kanan ni...de ada 4 penjuru...huhuhu....ala...alah2 mcm ni r...ni pun impian aku...kalo x, syarikat empat segi je r...janji syarikat yg aku bukak sendiri...hehehe... Wah, semangat nk hbs kan study dekat UiTM ni mmg x sabar2...

Kalo aku x dpt mne2 keje...aku smbg study tp aku nk minx dekat jepun...x pun aku amik diploma utk photography...amacam, ok x...??? Aku minat tgkp gmbr2 org ni, tgk r...apa2 event seboleh mungkin aku nk mengelak dr gmbr aku kne tgkp...tp x dgn member2 aku...hahaha..seboleh mungkin aku nk menyelinap msk...haha...tapi r kan...dorg suwo aku je yg tgkp...(ye r...profesional r kte kan...huahuahua....)

k r...sorry ada skit melalut...huhuhu...

Ditaip oleh HikariYen @ RE @ AkuDanDia..
Ahad,2/5/2010,10.16PM

No comments: