Monday, May 03, 2010

~~Ada Apa Dengan Hari Ni???~~

Assalamualaikum semua...
Isnin,3/5/2010,4.26PM

Huhuhuhu....aku bangun lmbt pg td...pukul 8 br mai2 lagi...hahaha...lps 2 aku terus bersiap2 nk g ke PTAR... Tujuan asal aku dtg ke PTAR ni sebnrnye...nk bayar hutang...huhuhu...nk tau x pe hutang aku tu...

haaa....proses pembayaran hutang nye disini...(err...sorry r...gmbr ni agak gegar cuz aku tgh jalan mse nk tgkp time ni...huhuhu...xnk nnt org kte aku mengada2 plak...) Npe aku kte berhutang??? Urmmm...bnda ni senang je...semlm aku nk pulang kan buku yg dah tamat tempoh expired de...Tp buku dah scan n dah dorg amik blik...tp kaunter pembayaran tu plak tutup...org tu kte,"Dek, byr sok je r...kaunter tutup r..."

Aku dengan muka blurr aku bertanya, "err...brapa sy kne ek?"...Org tu plak menjawab,"Harga 1 buku yg lmbt pulang...RM0.40=40sen r.." Aku angguk n ucap r thanks kan...pastu aku terus bla dr situ...


Sesi pembayaran pg td mmg berjaya...nsb bek de x byk soal...Ni resit de...menunjuk kan yg aku byr hutang aku tu...huhu...siap ada nme aku tu...kalo korg nye mata yg bek...korg nmpk r nme aku yg...xde r femes mne...hehehehe....Aku kne byr utk 2buah buku so, total2 nye...80sen...tunai....huhuhu...

Aftr aku bwat sesi pembayaran td...aku nk g r study...so, kne r lalu pusat IT dlu...haa...gmbr atas ni pusat IT PTAR 2...lg byk dr PTAR3 n 4 r...tp x sebyk PTAR1 r...N aku selalu nye study dekat level 2 PTAR ni...

Aku kne r mendaki anak tangga ni utk ke level 2...hahahaha......(lawa r plak gmbr tgga ni...even x de pape yg best...) 



Mse aku tgh dok blaja...aku ske men2 mesej..utk hlg kan rse bosan...SMS dgn member2 aku yg skunk ni dah hbs study...tgh ada xm lg...tgh bwat prak...huhuhuhu...e2 je r keje aku utk hlg kan bosan study dgn dok c2 je...Ni r HP kebanggaan aku...huhuhu...mama aku hadiahkan...aku nk wane putih tp mse aku bli HP ni...ada wane pink...so, gasak r...aku amik je r pink...


hehehe....ni lagi 1 barang yg plg berharga bg aku...MP3 kebanggaan aku...aku ske warne hitam...nmpk bergaya r kte kan...huhuhu...ni dok bosan sgt...sbb tbe2 PTAR ni sunyi dan sepi n xmcm hari2 sebelum2 ni... Alar...aku kalo PTAR ni sunyi ke bising ke...aku still akan bukak...bukak x nk plak slow2...plg maksimum aku bukak 30/30...Org kte aku nk pekak ke??? Mmg aku x nk...tp kalo dah suara dorg mengalahkan aku nye sound MP3 ni...aku nk bwat mcm ne lg...MP3 ni r jd peneman aku mse aku slalu g n blik kelas... Syg sgt dgn MP3 ni...kalo xde bnda ni...mmg x lengkap r perjalanan aku...huhuhu...even x dgr pun still earphone de melekap dkt telinga aku....

huhuhu...ni je r yg mampu aku bercerita utk hari ni...len kali...kalo nk pinjam buku library...PULANGKAN SEBELUM TAMAT TEMPOH nye ye...jgn jd mcm aku...huhuhuhu...

Sekian...
Ditaip oleh HikariYen @ RE  @ AkuDanDia
Isnin, 3/5/2010, 5.02PM

2 comments:

aqamz said...

haha. pic fon ko tuh amek pki fon kau kan? hu3

Blue_Roses said...

hahaha...lawa kot gmbr tu...terasa best r plak...