Tuesday, May 11, 2010

(T.T)

Salam semua...

huhuhu....akhirnya post yg aku dok mengarang selama ni dah mencecah 60 post...wahduh...seronok sih...hahahaha... Hmm... ak skunk ni bosan gle dok umah dan mls plak tu nk bwat projek yg mama aku kasi...aku teringin sgt nk kuar dgn member aku... Adoi...ble r dpt kuar dgn dorg....

Mse aku tgh taip utk post ni...aku tgh pening... mcm biasa r... hehehe...tp mama  aku x tau pun yg anak nye tgh sakit... aku mmg x nk mama aku tau... asyik menyusah kn de je... biarlah aku tgg sakit sorg2... Kalo nk berkongsi, kte kita mengada2 plak kan... bek senyap je... Ntah r..semlm aku seronok stay up.. berYM dgn dua org sahabat aku... G-jah n Fari... seronok gle... mcm2 kami bual kan... aku sedih.. sedih bukan pe, aku sedih gembira sbb dorg dah dpt mengharungi n dah habis pun blaja sebagai dak dip... aku mmg bangga dgn dorg.. sbg sorg kawan de mesti nk melihat kejayaan kawan2 nye yg len... dan aku akan terus support dorg smpi r ke penghujung... Dorg r sahabat suka dan duka aku... dorg sedih, aku pun turut terasa sedih nye... bak kata pepatah.. cubit paha kanan..paha kiri pun turut rasa sakit nye...

Aku syg sgt dgn dorg... kami dah mcm adik beradik... dan aku harap lah sgt agar persahabatan kami smpi lah ke akhir hayat kami...  Amin~~~

No comments: