Wednesday, May 05, 2010

Perasaan apakah ini...

Semalam...bnda yg plg aku riso sgt2 telah berlaku...aku menggelabah x tentu pasal... Mmg au 10syen gle r...asyik on n off je...smua xkne...dok diri smue mmg x tenteram... Aku hampir menangis... Aku mencari mereka...sorg kata, "bgs r...g study"..ok...mmg ptt pun...aku kne tumpukan pada study cuz target aku sem ni ialah dpt DL n kalah kan minah tu... Yg sorg lg, aku mmg x tau tp nmpk nye de not in a good mud... De dkt Perak...aku dkt Shah Alam...so, mmg aku x tau pe yg de tgh alami....Sorry so much my fren...cuz aku tlh mengganggu mu...Plis dont cry on such a thing...(tp de cry sbb org...aku cry sbb FB aku x leh on semlm...rpe2 nye FB aku tlh ditukar skit...bukan dibahagian wall..tp bahagian nk download gmbr...huhuhu)

Org blh kte..."ala...bnda mcm tu pun nk nangis..." Pernah x dgr perkataan.."SUKA HATI AKU LAH"...pernah x...x pernah tu mmg ssh r..huh!!! pe r...dak yg blm masuk tadika pun dah tau ayat tu... Fren blh carik blik sekiranya FB aku mengalami satu penyakit...tp rugi r...game2 yang aku men...FARMVILLE...TREASURE ISLE...huhuhu...dah byk aku kumpul...tbe2 jd mcm tu..mne aku x meraung...penat aku bercucuk tanam, aku menggali lubang, menebas pokok...huhuhu...org len yg x minat game mmg x paham...org yg mcm aku ni...mmg x leh nk kte pe r...mmg minat dgn game...tp x ske r men game DOTA2 tu...memberatkan speed chiba aku je...(lappy aku bernama chiba)

k...sorry r pada org tu...len kali pape, aku x kn rujuk dgn ko dlu..."Nonit..Sorry to cause u in this matter"

No comments: