Tuesday, May 11, 2010

Kenapa plak???

Huhuhu...kepada semua blogger yg membaca blog aku ni...maaf sgt2... aku ni x reti sgt bwat point2 ni... ada org tanya aku, npe aku ske bwat karangan... aku terasa puas r weh... post dkt FB npe mcm karangan.. adoi... Tau x perkataan " SUKA HATI AKULAH"... e2 ayat aku, bukan ayat ko...

kalo nk bace, baca r...kalau xnk bce, ske hati korglah... Kenapa plak nk komen hal org.... Membuat karangan mmg aku ske, sbb aku x nk 1 pe pun yg terlepas... Kiranya aku nk bercerita secara complete... xde yg tertinggal... xpe r... aku try to improve..kalo x blh gak...maaf lah ek... Pernah x dgr ayat, kita x dpt memuaskan hati semua org... so, bg aku, apa yg aku bwat adalah satu kepuasan bg diri aku bukan org len... org len hanya boleh tgk je...nk bg komen sila kan lah...tp aku akan pertimbangkan ayat yg korg komen tu.

Ble aku dh start bersuara... mmg ssh kalo org nk elak... Aku selama ni diam je... ske perhati kan org... tp mcm aku ckp, kalo aku dah start bersuara... mmg payah org nk diam kan aku... Mmg enjoy tgk cara org, tp aku xde r smpi nk komen hal org... e2 cre dorg... mmg x sme dgn cre kita...

so, pape hal aku nk minx maaf sekiranya blog aku ni ada yg x kne.... ye r..bnda ni nk terluah dimulut payah... luah disini dah cukup... huhuhu... gomenasai!!!!

No comments: