Monday, May 10, 2010

Wah...sggh seronok....

Salam semua....
 Pada pg ni...aku btl2 sgt seronok....even di awal pg td ada org menggugat emosi aku...bertanyakan sesuatu lps tu offline...x ke geram tu...ske sgt ckp separo...lbh bek x yah tanya kalo nk mencabar tahap kesabaran aku....tp dr situ aku perasan sesuatu...thanks sbb akhirnye korg sudah bg aku hint utk aku tau walaupun secara x langsung... Skunk dah terang2 lah kan...

Haa...berbalik pada topik asal...aku seronok sgt...Pada 10.56AM td...aku memulakan perbualan aku dgn kawan "dia" di FB...wah...seronok..lancar je aku ingin bertanya kan pasal "dia" tp, aku nk kne bersabar.... takut x menjadi r plak...x pe.. aku sggp tggu 6 tahun tak kn aku x blh tggu lg kan... huhuhuhu...aku harap de dpt bekerja sama dgn aku... Adoi ai...terasa segan lah plak...huhuhu...de tua 2tahun dr aku...tp aku plak berbahasa kan kau dan aku... terasa kurang ajar r plak... aku hormatkan de sbb de kawan abg aku...sng cite r... aku akan pggl abg n kakak sbb aku hormat kan dorg... x kesah r org tu tua setahun dari aku...huhuhu...

hehehe...apa2 pun...wish me luck....

No comments: