Tuesday, May 11, 2010

Projek ku bermula...

Salam semua...

wahduh..penat sih hari ni...mcm2 tempat aku g...pagi2 lagi...aku bgn...mcm biasa menghadap internet r dlu dgn bantuan BB adik ku sebelum BB aku muncul dlm hidupku...thanks Syera a.k.a Tot (padahal de lg tggi dr aku...pape pun kak ngah still syg ko tot...hahahaha)

Pukul 12.00PM: Aku mengikut abah n mama g mne tau...OTK...atau nme pnjg nye Ong Tai Kim(Padahal nme kawasan tu Medan Idaman...org2 Gombak tau r...) G mendftr kn diri aku...(mmg aku x ske...dr SPM smpi r skunk bnda ni aku kalo blh nk elak..tp memndgkan tgk keadaan ayah aku...terpaksa gak bwat...) Dah hbs g OTK...g plak Wangsa maju...g CIMB...huhuhu...

Pkl 1PM: Ayah n mama aku drop kn aku dkt OTK lg...sbb pe, aku nk hntr repair HP kesygan n kebanggaan aku ni... Masalah nye mcm ni, ble org or aku call...org x leh dgr suara aku yg bagai kan...er...pape je r kan... tp aku plak blh dgr suara dorg...(terpaksa dgr suara dorg yg "merdu" sgt tu...hahaha). Org tu kata, amik dlm 30minit...malas nk tggu lme2...aku pun balik r umah...jalan kaki...hehehe...dekat je pun... Dalam perjalanan blik umah...aku terserempak Krol..adoi...makin gelap de tp still nmpk macho kawan aku yg sorg ni... Hahahaha...kalo aku ckp dgn de dpn2 mcm ni...mmg de perasan hbs...huhuhu...

Pkl 2PM: aku dtg blik ke OTK sbb de kte de nk repair kn...ble dtg plak, de kte masalah blm selesai lg...tukar mic, format HP aku blik yg aku kehlgan semua lagu2 fav aku...huhuhu...so, de kte tggu r lg 20minit. Aku yg malas nk tggu...g r jalan2..tgk arnab, kucing, ikan...huhuhu..tenang je aku tgk... Pastu aku bli benang utk projek aku...wakakaka...

Pkl 3PM: Ble jumpa blik...stil masalah x selesai lg... adoi kak, mcm ne ni??? huhuhu... tp still aku bg HP aku lg utk mencari pe punca masalah kerosakkan HP aku tu...ayah aku yg dah tggu lme disesuatu tmpt... nasib x byk tanya...ble aku nk meloloskan diri aku ni kedlm kereta...aku ternmpk mamat sorg ni...wah pe lg...aku hon kn kereta ayah aku... Haa...Aku jumpa member aku yg sorg ni. Airee bersama dgn mak nye... Punya r lme gle nk cam aku dlm kereta... Aku dah berubah ke??? Pelik r de ni... blh x cam kawan...

Malam plak...aku dpt pgglan bahawa...HP aku dah pulih...yey!!! seronok gle...aku bergegas g ke OTK semata2 aku nk dptkan HP aku..hahahaha... dah blik umah, aku pun smbg blik projek aku... iaitu membuat CROSS STITCH...huhuhu...nnt aku tgkp gmbr n bg korg tgk pe bnda alah yg aku mksd kn ni...hihihihi...thanks....

No comments: