Tuesday, April 06, 2010

Jeng...Jeng...Jeng...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua...
Selasa, 6/4/2010, 9.46AM...

Update blog terpantas dr aku...hahaha...aku xde kelas hari ni...tu yang aku amik peluang yang sekejap ni utk menceritakan spe kawan2 aku mse dkt U ni...hehehehe...

Haa...yang ni nme nye Norfadzilah Binti Hamsi a.k.a Zila...hehehe...de jadi kawan aku mse part 1 aku msk UiTM n smpi lah skunk kami part 4...huhuhuhu...de mmg bnyk je cite...mmg paham kot dgn perangai aku yang entah apa2 ni...bnda alah yang de pegang tu...hehehe...REPORT MR kami mse sem 3....hahaha...jenuh kami kne bwat report yang kne re-do je...letih gle...tp, kami still sygkan lecturer MR kami, 
Prof Madya Normah Dali...

Ni...minah ni mmg ske sgt bergambar...aku pun x paham npe dgn de ni...hei...nme de Anisah Qurratu 'aini Binti Md Zaini a.k.a Nisa...Panjang gle nme de...jeno aku nk menaip...De ni, mcm xde perasaan sgt kalo ckp dgn de...tp pasal gosip...owh...no no no...de r no. 1. hahaha...(sje je nisa...biar kasi menarik pasal diri hang...aku promote ni weh..hahaha..)pe makna blaja marketing kalo bnda simple mcm ni x leh nk promote...haa...bnda alah yang de pegang tu hadiah yang aku dpt mse cabutan bertuah...huhuhuhu...men amik je ek ko nisa...ish...ish...pe nk jd ni...

Hehehehe...yang ni...kami panggil cahaya keimanan...kami ke?? bukan kami...dorg r...aku x msk cmpr pun...nme de Nur Shazlina Binti Haji Mohd Sulaiman a.k.a Shaz...Nme samaran de sme dgn aku tau...kdg2 org pggl de...aku yang perasan lebih2...Ayat yang selalu de kuarkan ialah Nonsense...hahahaha...org nye lembut sgt tp, ble dgn kami...dah jd mcm2 dah...kami yang buat de jd mcm ni... Jd pop ye ye skit..hahaha(xde kne mengena sgt dgn pop ye ye)...Pape pun...dorg mmg rapat r dgn aku...yang paham ble aku marah, aku bwat pe...aku bad mood pe dorg wat.... Hanya org yang paham2 sgt dgn aku tau pe yang aku ske n apa yang aku x ske...

P/S: Macam ada org tu...ske sgt mendesak aku...Mmg r jgn pedulikan pe org len pk, tp kne r tau gak...mcm ne nk perbaiki diri sendiri kalo nk tau pe kelemahan diri...Mmg r kne alert dgn keadaan sekeliling, utk ko tau...aku ckp bnda ni pun, sbnr nye xde kne mengena dgn keadaan sekeliling...ada bnda len, cme aku ske lg berkias2...dr ckp stret to the point...akal diberi utk kite berfikir, bukan biar kan mcm tu je...btl x???

Mmg org x paham dgn perangai aku...kalo dorg kte dorg paham...e2 tipu belaka...kdg2 aku pun xpaham dgn diri aku, apatah lg org len...so, jgn ckp yang korg paham... Aku mmg ske emo, smpi kan kawan aku pun tego yang aku ni ske emo2..hahahaha....nk wat mcm ne, tp aku emo pun sbb spe?? Sbb ko bwat aku mcm ni r mangkuk!!! Blh plak tanya...

Lagi 1, kepada "dak" tu...aku tau ko akan membaca blog aku...So, jgn byk tanya...Aku sekeh ko laju2...hahahaha...dah lme aku x gne ayat ni...last time aku gne mse aku skolah menengah...haha... Kalo ko tanya aku n asyik gne ayat "so camne?", "amalkan konsep 4B" and ayat2 aku yang mantap lg hebat, aku karate nnt...watchaaa!!!! hehehehe...ingat!!! : p

Ditaip khas dr HikariYen(Sempena Sambungan Update blog yang plg cpt..hahahaha)
Selasa, 6/4/2010, 10.20AM....

1 comment:

aqamz said...

waaaaaaaa..
terharu. hu3