Wednesday, May 05, 2010

Dimanakah perginya ketenangan..

Aku tercari-cari...dimanakah ketenangan aku selama ni...bila aku dah jumpa...ketenangan yg aku dpt tu mmg menyeronok kan...tp, nmpk nye ketenangan yg aku kecapi itu hanya lah sementara sahaja... Ntah npe.. ketenangan itu sudah berubah menjadi angin yang boleh membekukan hati... Aku tertanya2, knp ketenangan aku ini boleh berubah... Adakah sudah tiba musim nye??? Tapi, perlu ke???

Ketenangan harap kau dapat kembali...memberi aku ketenangan sekali lagi... Aku bukan apa, time2 mcm ni ketenangan lah akan aku carik dulu.. bukan takat aku susah je... akan selamanya akan aku cari mu wahai ketenangan....  Aku merintih dalam diam wahai ketenangan...x tau mana lagi aku ingin mencari mu wahai ketenangan... Kalo boleh...kembalilah kepada aku disini.. Kau tau dimana ingin mencari aku yang ingin kan ketenangan mu....

(Bila aku sudah bersuara...mcm2 ayat yg aku taip...Ketenangan??? Yup...aku ingin mencari ketenangan aku yg dah hilang... Tolong beri aku ruang utk mencari nya...)

No comments: