Wednesday, April 28, 2010

Ble dah nmpk wajah nye...

Assalamualaikum semua...

Baru2 ni aku ada terjumpa dan terlihat sesuatu yang selama ni aku doa siang dan malam...gambar terbaru nye bersama rakan-rakan nye... Aku menangis ble dpt tau org itulah yang aku tggu.... De tak ada facebook, myspace or frenster...aku dapat tgk de pun dekat pic salah satu kawan de yg menjadi frens aku dekat facebook... Huhuhu... :'(... sedih tau korg...dah 5 tahun aku mencari nye dalam diam... Yang tahu hanya mereka... Mse cuti mid sem aku hari tu...aku g Terengganu... Dekat laut...aku tulis nme de dekat pasir laut tu...mcm x betul r plak...tp, mmg dr dulu lagi aku nk bwat mcm tu...

Mse aku siap tulis nme de...aku berharap ombak tu bawak mesej yang aku ingin smpi kan dekat de... Mmg saat tu aku x perasan smpikan aku tersedar sendiri apa yang aku bwat dan apa yang berlaku aftr aku tgk nme de hilang dibawa ombak....  Aku jalan dipesisir pantai smbl mendgr lagu yang ada dlm MP3 kebanggaan aku.... Lagu2 yg aku dgr bukan lagu jiwang2...lagu linkin park,"New Divide"....huhuhu...ptt keadaan dan situasi aku time tu kne dgr lagu jiwang..tp x...hahahaha....

Malam tu plak, aku call kawan aku...aku citer dekat de...luahkan semua nye dekat de... Cerita apa yang aku bwat mse dekat pantai... De hanya dgr je...dan plg best, kawan aku pun suwo bwat apa yg aku bwat dekat pantai tu...hahaha....kami bercerita dr sekolah smpi lah dekat U...bercerita punya bercerita...x sedar...yang aku dgn de dah bercakap selama 1jam...wah...plg lme aku bercakap dgn member...

Pasal "de", aku akan tggu..ntah lah.... skunk ni...ada ke???

Persoalan terakhir tu, hanya aku je yg tau..nk tau apa kah persoalan tu...pndi2 lah cari blog aku yg lagi satu...hahahaha....kejam aku...xpe...mgkn 1 hari nnt aku akan bg tau...itu pun mungkin....

k...dats all...thanks...

No comments: