Sunday, April 18, 2010

PTAR yang ikut mood...

Assalamualaikum...

Hahaha...berkenaan tajuk diatas..nk tau x npe...semlm aku g Perpustakaan Tun Abdul Razak a.k.a PTAR... Woo....sejuk gile babeng r... mmg x tahan aku...ni nk kasi org study ke or nk kasi kami mati kesejukan...tp kan...mcm ne r aku nk g Jepun, negara yang ada 4musim...huhuhuhu...musim sejuk de mcm ne plak... X dapat aku byg kan...hahaha...impian, nk carik mamat Jepun...hahaha...e2 pun kalo dpt...

Eeehhh...terpesong lebih plak...tau x...PTAR ni bukan ikut mood ke pe...tp, jimat electricity...save the environment... Menurut apa yang aku blaja r kan...Aircond yang pasang + CO2 dr asap yg kuar dr kilang2 n kenderaan yang lalu lalang...akan menyebabkan berlaku nye lapisan ozon semakin menipis... Dan byk plak sinaran ultraungu yang akan menyebabkan org ramai mengalami cancer kulit...  Haa... bahaya... bahaya... So...everyone, SAVE OUR ENVIRONMENT ok...

Hari ni mmg x leh bla...panas r plak...PTAR kesygan dak2 UiTM, Shah Alam...mcm ne aku nk study..dah r aku ni dtg dr jao...(jao r sgt...hehehe)...nk menelaah...smpi2 je panas....huhuhu...xpe...dugaan org nk blaja...huhuhu...
doa aku...semoga ak dpt capai apa yg aku target...n aku berdoa gak...kwn2 aku pun berjaya...Amin~~~~

Sekian...

No comments: