Tuesday, April 06, 2010

My Frens that I cared so much...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua,
Isnin, 5/4/2010, 5.45PM...


Hai semua...kali terakhir aku post kan blog aku ni kan pasal lirik lagu...hahaha...lirik tu dr citer MULAN...aku ske gle lagu tu...huhuhu...mmg best lah..e2 khas utk laki...supaya jd lah laki sejati...hahahaha...blog aku kali ni pasal kawan2 aku yg aku syg sgt2...
Hahahaha...Nak tau x ni siapa...nme de Nur Hafizah Bbinti Ahmad a.k.a G-jah...kawan yang aku knl sejak di sekolah rendah lagi...Kami sekolah di SKGS (Sek. Keb. Gombak Setia)...belajar mengaji pun sme je, dkt KAFA, Al-Syakirin... Aku dgn de dlu, pantang je jumpa, mcm nk gado je...tp Alhamdulillah...aku dengan de jd best fren smpi r skunk....de salah sorg SDDA aku...huhuhu... Skunk ni de blaja dekat Kolej POLYTEC MARA...Amik diploma sains...huhuhu...pernah sekelas dengan de mse form 1optimis, 3 Gigih, and 4sejati(Sains).


Hah...ni plak nme nye Nadhirah Binti Abdul Malek a.k.a Nadh...Kawan aku yang sme gak, knl mse sekolah rendah lagi....de ni kalo tgk dekat2, mmg nmpk kacukan...aku pun kacukan gak, kacukan china + melayu jadi r Chinyu...(bak kata adek aku r kan). Skunk ni de blaja lg...tp aku lpe r dkt mne...yg aku tau dekat Perak...de skunk dah ada "someone" dah...Jgn nk tackle2 de ek... De mmg ramai peminat... Hahahaha....De penah sekelas dgn aku mse form 1optimis...form 2 de dgn G-jah, Fari dan Sue...Form 3 de masih ada skali dgn kami tp aftr dat, de bersekolah di Rawang...mmg sedih gle r kami...

Yang ni...nme de plak Farihana Binti Mat Rosli a.k.a Fari @ Aiyok... De mmg len dr yang len...huhuhuhu...ak knl de pun mse Form 1....de dari kelas bestari nek kelas Optimis... Hahaha...de dgn aku mmg minat gle dgn anime, aku berkawan be dgn de pun ble kami mempunyai minat yang sama...hahahaha
Skunk ni de amik AD or Art n Design dekat UiTM Perak...Final year and semester pada 2010..Hah...tahun ni r...hehehe...mmg aku x sbr tggu dorg grad...Fari, G-jah, Far n Nadh adalah final year... 

Yang ni...adik bongsu antara kami...aku panggil de anje...nme sebnr de Nurfarhaini Binti Syamsul a.k.a Far...Skunk ni de blaja dkt Kolej PTPL, Ampang...(Anje...bek2 dkt ampang tu...hahaha...)
Hah...de skunk prak dkt PJ...amacam...buat2 ujian DNA...hahaha...nnt pape pengesahan DNA blh cr de...
Final sem gak sme dgn yang len...dorg semua dpt Dip...aku je dpt Matrik...Tp, rezeki masing2 len2 kan...huhuhu... Yang pasti, grad dorg...aku x kan lepas kan peluang....Ya a au...hahaha....

 haa...yang ni kawan aku gak....nme nye Suheila Bt Saipul a.k.a Sue...aku knl de pun mse form 3...mmg riuh weh dgn de ni..byk ckp..hehehe...tp de pun aku syg gak...wakakaka...mse bulan 18/12/2009...de dah bersanding dah...kawan aku dah kahwin...huhuhu...sedih n gembira (T_T).. De x smbg blaja pun...de trs keje aftr SPM...skunk ni de keje dkt Public Bank...huhuhu...ganti kan mama aku yang dah retired...heheheh..Semoga ko bahagia smpi r kehujung hayatmu wahai sahabat, doa dr sahabat2 mu yang len... Sayang sgt dengan mu Umi...hehehehe(Ada kisah nye npe de dipanggil umi...Kami dpt ayah baru...wakakakaka)... Skunk ni de dah msk 3 bulan pregnant...wah...aku bakal jd mak cik...huhuhu...ske2...


Oklah...ni sesi mengenali member2 aku...btl2 syg sgt weh dgn dorg...smpi skunk kami still in touch... Semoga mereka mendpt kebahagiaan sehinggalah menghembus nafas yang terakhir...Amin~~~

Nanti aku perkenalkan plak kawan2 aku semasa di UITM...k....Bye2....

Ditaip oleh HikariYen,
Selasa, 6/4/2010, 9.14PM(kalo nk tau...semalam line mcm bengong skit tu yang jd mcm ni nye tarikh n mse...hehehe...)

No comments: