Saturday, April 24, 2010

Penceritaan Yang Agak....r....


Assalamualaikum Semua...
Sabtu, 24/4/2010, 10.47AM...

Hahaha...Kelas Rep ek...ermmm.... Aku penah menjadi kelas rep sebelum2 ni...bwat pertama kali aku menjadi kelas rep ialah mse aku Part 1...kelas BEL...ye r...Kami tercampak ke kelas len sebenarnye... Tu sebab berlaku sesuatu kes....dimana, aku ada responsibility utk jge org2 yang dikuarkan dari Akademi Fantasia...Hahaha.... Aku yg jadi wakil kelas aku ni...sbb x de spe yg nk...aku jd r... Menjadi kelas rep amat BEST!!!! walopun penat...huhuhu...Aku jadi kelas rep dr PART 1 sampai lah skunk aku PART 4...Insya- ALLAH aku akan smbg blik keje aku sbg kelas rep utk PART 5...huhuhu...nnt kan aku!!! Mse Part 4 ni...aku x byk jadi kelas rep sbb...nk bg dorg peluang merasa responsibility tu..hahaha...Meh aku knl kan siapa kelas rep or penolong kelas rep...


Hahaha...ni r de...ada lagi...tp xde gmbr dorg r...huhuhu...aku knl kan dorg ni spe n jadi kelas rep utk subjek pe...wakakaka....

Yang ni...korg x perlulah tau kan...aku lah tuan punya blog ini..huhuhu...Utk pengetahuan korg...sem 4 ni aku menjadi kelas rep utk subjek Marketing Channel dan lecturer aku ialah Prof Rosmimah dan aku gak penolong kelas Rep utk subjek Internet Marketing dan lecturer nye ialah En. Akbar...huhuhu...  Sebnrnye...aku jd penolong tu hanya temporary...tp dah berlanjutan smpi r akhir sem...kelas rep utk IM ialah Nuszarah...(maaf r...xde gmbr de...huhuhu...) Menjadi kelas rep utk subjek channel tu...amatlah best cuz puan x byk songeh...Thanks Puan....huhuhu

Yang ni plak...aku penah bg intro pasal de dlu...De bwat pertama kali jadi kelas rep...err...rasenye r...huhuhu... Nisa jd kelas rep utk subjek Marketing Communication dan lecturer nye ialah Puan Yuslina Liza...Wah duh....kerje de agak mencabar r kot...tgk dr pandangan mata aku r...huhuhu... Lecturer nye pun xde banyak songeh...huhuhu...aku mmg respect r dgn de...tahan je smpi r akhir sem....(x pe ek nisa...sem depan aku jadi...xde r menyusahkan korg..) Tapi overall...Nisa mmg blh jd kelas rep...tp x leh r jd pemimpin...hehehe...Haru weh...hahaha...guro je nisa....




huhuhu...Shaz pun bwat pertama kali jadi kelas rep utk subjek Managerial Economic...lecturer, Madam Gurmit Kaur...Huhuhuhu...Gasak r kan...aku dok pakse de jadi...(ntah knp aku amik gmbr yg ni...gmbr yg len malas nk cr...byk sgt...huhuhu). De pun mmg ok r jd kelas rep...even Madam Gurmit x byk songeh...n x byk minx apa2...tp de ni...ok je... Hahaha...Shaz...nice work for this sem...thanks a lot.....  Shaz pun bukan jenis yang banyak songeh...And at liz...org2 yg rapat dengan aku, tau r betapa susah dan seronok nye jd kelas rep...huhuhu...




Hehehe...yang ni...name nye Abdul Razif Bin Abdul Hadi...de pun bwat pertama kali jadi kelas rep dan itu pun sebab de kne paksa + calon...hahaha....de bertanggungjawab utk kelas Sales Management, lecturer, Puan Zubaidah... Huhuhu...dlm byk2 lecturer...Puan Zubaidah lah yang paling sempoi!!!! Wahh....mmg best gle r dgn de... Dan pandangan aku ttg Ajib ni...mmg adalah ciri2 kepimpinan de... Baru nmpk rupe nye...huhuhu...tp aku dah nmpk da cre2 de memimpin...aku perasan mse majlis karnival HOPE sem 2... Tp, apa2 de mmg sempoi dan mmg ptt pun de handle kelas puan...hahaha...thanks Ajib...wa caya sama luu.....hehehe



Yang ni...de bukan jadi kelas rep tp penolong kelas rep...gmbr kelas rep nye xde yg sorg2...huhuhu...memandangkan de paling byk gmbr sorg dlm phone aku...so, aku amik r de...de jadi penolong kelas rep utk subjek BEL, dan lecturer nye... Puan Wan Fauziah....Huhuhu...kalo nk tau dengan lebih lanjut pasal lecturer ni...tanya lah kelas rep de...Munira...Zila penah jadi penolong kelas rep utk sem lepas under aku...lecturer, Puan Samirah..huhuhu...Kalo ikutkan kamilah Ketua n Penolong pompuan yang serentak...huhuhu... Tapi...keje de ni x byk...juz tolong je apa yang patut...Hahaha... 




Ditaip oleh HikariYen @ RE
Sabtu, 24/4/2010, 11.45PM

2 comments:

aqamz said...

ha3. klas rep bel mane??

Blue_Roses said...

owhh...perlu ke??? aku rse x perlu kot...hahahahaha....