Friday, April 23, 2010

Really!!! See this...huhuhuhu...

Assalamualaikum semua....
Jumaat, 23/4/2010, 12.42AM

Nk tau x...apa hobi aku during aku cuti sekolah dulu...huhuhu... Kalo korg x nk tau...aku tunjuk kan je r...mne r tau...aftr dis korg berminat...hehehehe... Mse zaman skola menengah dulu...aku ske buat CROSS STITCH...apa kah itu...de mcm menyulam r...aku x tau bahasa melayu de nk kne panggil pe...hahaha...
Yang dekat atas ni projek aku yang ke-8 x silap aku r...byk weh aku bwat...tp yg atas ni x mencabar r bg aku...nk siapkan keempat2 ni...mengambil mse dlm 1 bulan...huhuhu...nmpk simple...tp french knot de...mak ai...smpi skunk aku x mahir lg... FRENCH KNOT tu merupakan salah 1 cara nk bwat cross ni...aku mahir, cross stitch, back stitch, half stitch n quarter stitch... Ni merupakan langkah basic je ni...huhuhu..
Haa....yang ni adalah projek terbesar aku...mengambil mse 3 tahun nk siapkan ni...well...bnda ni blh siap dlm mse setahun...tp aku bwat ni setiap hujung tahun...bermula aku tamat kan exam PMR aku...smpi r tamat exam SPM aku...huhuhu...ni r projek yang mencabar bg aku...sebab...byk tukar warne...nmpk je 2 warne utk 1 pinggan...tp dalam 1 pinggan tu ada 4-5 warne...jgn men2...ada yang benang de kne combine dgn warne len...lg haru...tp berkat kesabaran yang ada, akhirnye siap gak...dan telah di frame kan... Ramai yang memuji bakat yang aku ada...well...like mother like daughter...Mama aku yang minat bnda ni...dan telah diperturunkn dekat aku ilmu yang ada...akan aku turun kan plak ke bakal anak2 aku kelak...hahaha... 

Haa....kalo boring sgt bwat bnda tu...aku bce r novel2 yang aku dok bli dekat KINOKUNIYA,KLCC... Tgk r...betapa byk nye novel yang aku kumpul...Novel pertama aku ialah CINTA PERTAMA...Kemudian, barulah aku berminat membaca novel2 yang len...sampai lah sekarang...Huhuhu...E2 gmbr yang atas...gmbr yg bwh tu plak...huhuhu, aku mmg minat bce buku HARRY POTTER... dan, kesemua bukunya sudah aku beli n balut skali...mne x nye, bli mahal2 tp...bwat gitu je...buku 1-6...e2 bahagian aku, buku yg ke-7, adik aku nye...tp yang amat bermakna bg aku ialah buku ke-5...Mama aku hadiahkan buku tu sempena bufday aku...huhuhu...Mama..adik syg sgt dgn mama.. :'( (!_!)...huhuhu.... 

Bandingkan lah...buku2 aku yang dekat atas ni dgn bawah ni....

Haaa...yang ni semua collection Mama aku...huhuhu...mama aku ske bce karya Dan Brown...ala...yg bwat citer Da Vinci Code n Angel and Demon...huhuhu...Dan juga, Stephen King...waa...ni semua karya yang misteri...misteri ke???huhuhu...kne r bce kalo nk tau kan... Yang kereta2 depan tu plak...ayah aku yang kumpul...ntah dekat mne dorg bli, aku pun tak tau... Aku ni juz tgk mcm xde perasaan...huahuahua....

Yang ni plak...piala2 yang aku dgn abg aku dpt mse dekat skola...huhuhu...tp x sehebat adik aku...adik aku nye piala...perghh...kalah kami  nye piala,...Medal...kalo sangkut kan dekat leher...mmg x cukup...huhuhu...bnyk plak medal de dpt...dpt dr ativiti pe...MEMANAH....ntah mcm ne de blh tersesat ske dekat memanah...Tp, sebagai kakak...aku sokong apa sje yang de bwat....huhuhu....tp yg bek r...yang jahat, of cos r aku tentang habis2an.huhuhu....

Blog lepas ni...aku akan citer kan pasal collection anime2 aku..hahaha...jgn terkejut sudah r...huhuhu... Sekian...thanks sebab membaca nye sampai hbs...

Ditaip oleh HikariYen @ R.E
Jumaat, 23/4/2010, 1.16AM.

No comments: