Sunday, April 11, 2010

Terkejut Bukan Men Lagi...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...
Ahad, 11/4/2010, 9.57AM...

Pagi semua...huhuhu...semalam aku ada test..test kedua ME a.k.a MANAGERIAL ECONOMICS... hahahaha... Alhamdulillah...study tak pe tak...mne x nye, jumaat malam tu aku dok tengok HAUNTED MANSION...teringat r patung2 tu nyanyi lagu "Where's the Key"...Tone yang best...hahaha...kalo nk tau, aku juz ingat rumus je...pe step2 yang kne bwat lepas tu..hahahaha....lg pun, malam tu aku xde mood...dgn selsema and batuk x henti2...dah lebih semggu aku mcm ni..huhuhu...sedih....

Habis je test ME semalam, aku dok r menunggu ayahanda aku sekali dgn bonda, kakanda n adinda aku...tp ayahanda n bonda aku je dtg, sebelum tu, aku tepon adinda aku, de kata x dpt dtg cuz ada memanah...Adinda aku ni mmg hebat memanah...wakil negeri ke apa ntah...hahaha...kakak jenis pe ni, adik sendiri pun x tau... After aku call adinda aku, ak call plak kakanda aku, de plak x dpt ikut sbb x sihat...sme mcm aku lah tu cme de xde batuk... Sesampai nye abah n mama aku dekat fak...terserempak plak dorg dgn dua pupu aku...hehehe...pe lagi, bersalaman lah mereka...aku dok blakang, hanya pandang mcm xde perasaan...plg kecewa...ptt nye yg salam dorg aku dulu sbg seorg anak yg bek...adui...pe lah nasib aku...hari tu blik, aku salam org len  dulu br parents...ni plak sebalik nye...

Huhuhu...masuk2 je kete, aku ngadu..."LAPAR..." mne x nye, kalo nk blik gombak je mesti aku x makan pape....hehehe...strategi aku tu...hahaha...abah n mama aku punya lah kesian berkate, "Nak makan pe dik?" hahaha...walopun aku de adik bongsu, aku still biasa kan diri aku memanggil 'adik'...(anak manja lah katakan...hehehehe)...Aku punye r memikirkan tempat yang best2...dah kempunan sgt kan..."Jom g Ampang Park makan dkt Cozy Corner ke...x pun g KLCC makan dkt MADAM KWAN..."..dalam hati aku, (dah lme tu aku x makan dkt  MADAM KWAN...Nasi bojari de...superb!!!!)

Last2 kami g Bangsar Village...makan MADAM KWAN gak...bukan KLCC yang aku dok melepak2 mse zaman aku muda2 dulu...hehehee...Sampai je dekat uma, waa....abang aku yang dah lme gak r aku x jumpa, mne x nye, cuti UiTM x sme dgn cuti UNITEN...kadang2 je dpt jumpa... Hehehe...sesmpi je dkt uma...aku pun terus kiok...tau kan kiok tu pe...hahaha...x nk trg kan dgn lbh lanjut...

Aftr aku bangun...aku nk get ready, nk g kedai btl kan phone aku ni...huhuhu...nk tau pe masalah nye...aku dgr sore org...org x dgr sore aku yg...xde r merdu mne pun....tp blh r karok dgn dorg...hahahaha...(pertama kali aku g karok...mse tahun 2010...beliv it or not) Smpi2 je...dorg check, kemgknan masalah speaker or masalah pe ntah dorg pggl...huhuhuhu....Yang aku terkejut nye ni...aku ni dah r malas nk dgr pasal duit ni...adui....nk baiki phone aku ni kne RM90...Aku mmg terkejut bukan men lg...aku tanya r akak tu x leh kurang ke dgn bwat mke hush puppy nye...hehehe...kakak tu kte, ni dah kira kurang dah ni kalo x RM120++...walao weh....mne plak aku nk cari duit byk tu, yg pasti, duit mama n abah aku xnk gne pun utk btl kn phone aku ni...xpe...kalo phone aku ni msh blh gne lg...aku akan still maintain kan...Huhuhuhu...aku syg weh dgn phone aku ni...SONY plak tu...org suwo tukar tp aku xnk...handphone yg aku idam kan ni...xleh2....

Selagi aku blh gne handsfree...aku gne kan r utk berckp dgn org...kalo x blh gak gne dua2...br aku bli je handphone baru....huhuhuhuhu....

Ditaip oleh HikariYen
Ahad, 11/4/2010, 10.49AM...

No comments: