Thursday, April 15, 2010

Hari nye sudah semakin dekat tapi...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...
Khamis, 15/4/2010, 12.27AM

Pe yang ingin aku smpikan ialah...HARI FINAL EXAM dah semakin hampir... Ni yang buatkan aku cuak gile babeng...dah r ada 2 org cabar aku...Argh...ni yg x syok...yg sorg tu, aku mmg cabar de dlm diam...dan sorg lg tu, de cabar aku...aku pun pe lagi...terima je r dgn hati yang membengkak(ada r skit)...

Situasi ni sme je mse aku form 4...dimana Abang sepupu aku, cabar aku mse SPM...uwaaa....aku x dpt kalah kan de...ye r...de pandai...aku pulun mcm ne skali pun, still jao ketgglan... Tu sbb aku x dpt jd doctor mcm de...huhuhu... Kalo aku dpt jd "bakal" doktor...urmmm...kemgknan xde mse nk tgk malah nk bwat blog ni... Ye r...bz bedah2 org...dah r aku x berpeluang nk bedah katak mse form 4 dlu...(tp...sggpkah aku...)...

Haa...aku dah melalut dah cite len...huhuhu isnin aritu...aku dpt markah channel aku...Yahoo!!! Kne puji dgn puan sbb aku nye markah meningkat dr yg dlu...huhuhu..ni mmg aku pulun r study...yg test 1 tu...xde mase nk study...sedih pun de gak...mrkh aku bwh gle dgn dak yg ckp, "yey, aku dpt kalah kan shaz"...what the heck...adui...mcm ne nk kalah kan de....

Isnin tu gak aku dpt markah test 1 ME...hah..yg ni mmg best sbb mrkh aku tggi dr de...huhuhuhuhu...tp, ak x tau r, org len yg bg tau aku...mse de tanya aku, aku dpt brape, aku dgn mke blurr..tnjk je r krts aku dkt de...mmg r  de puji...tp...paham2 je r ek korg...mse mle2 aku dpt test aku tu...terkejut tgk mrkh aku..4.2...adui...aku semak blik dan last2...ada kesilapan...mrkh aku ditmbh byk r...huhuhuhu...berkat usaha gigih aku(gigih pe...x blaja pun tu...)

Hari Rabu plak...dpt test CTU...adui...tp dpt r lebih dr separo..."dak" tu dpt tggi gak...tp x pe r...mls aku nk layan...tp org kte de ni psyco gle...ske tanya org nye mrkh....aku, kalo aku x nk bg tau...jgn dipaksa r..ni paksa2 org...pe lg...suara aku up r...tp ovrall...test aku blm lg below the limit....

Ribuan terima kasih dr sy dan kelas sy,BM220 4B kpd Prof Rosmimah, Madam Gurmit, Puan Yuslina, En.Akbar, Puan Zubaidah, Ustaz, n Puan Wan Fauziah...kerana memberi kami ilmu yang x terhingga ...bersabar menghadapi kerenah kami, dan plg pntg, memberi tips yang msk ketika xm..huhuhuhu... maaf dr kami juga kerana selalu menyakitkan hati lect semua dgn dtg lmbt ke kelas( aku x penah), ponteng kelas(aku x dtg sbb x sehat...bukan ponteng), tdo dlm kelas(blh r...sbb kepala selalu pening je kan) dan tnda tgn utk student yg septtnye dorg x dtg tp ditandanye hadir...(aku x penah bwat...sbb, x elok bwat...)

Mse aku postkan blog aku yg seblm2 ni...aku de bg tau pasal aku nk tkr blog br kan...aku dah bwat...dan hanya sorg je tau....dan org tu ak percaya sgt2...tp blog  ni aku still jalan gak...kalo aku rajin...huhuhu...sbb pe aku bkk blog br...aku terasa blog ni dah x secure...ntah..ni perasaan aku je...blh je ikut aku...tp jgn secara sembunyi...sbb aku mmg x ske...aku x kesah...tp, satu je aku minx, munculkan r diri tu... Mcm aku bg tau...aku x kesah....tp kalo x nk...xpe r...

Ditaip oleh HikariYen,
Khamis, 15/4/2010, 1.00AM

No comments: