Wednesday, April 07, 2010

Ingatan...

Assalamualaikum and Salam Sejahtera Semua..
Rabu, 7/4/2010, 6.17PM...

Hahahaha...ntah apa aku nk cite time ni...skunk ni aku tgh nk menghadapi final exam yang akan bermula 22 April ni...haaa.....x lme lagi dah...tp...npe fikiran aku x penah tenteram baru2 ni...Adakah aku teringatkan orang yang jao...org yang selama ni aku tggu2... Hah..de pun aku x tau dkt mne...walhal kami dekat je...


Aku ingin bertanya kepada rakan2 nye...tp, aku tak pernah utarakan...aku tau siapa diri aku. Kalo korg tanya aku msh syg kan de n aku msh ingatkan de, yee...msh ingat dan msh syg...sbb de org pertama yang hadir...hahaha....hmpr 10 tahun aku knl de dan hmpr 6 tahun aku x pernah dgr khabar beritanya...


Byk kali aku berdoa agar bertemu dgnnya walo mcm mne sekalipun...dan...akhirnya, aku bukan bertemu dgn nye secara berdepan tp, melalui gmbr...kiranya dia sihat walafiat...gmbr ni sebnrnye aku dpt mse raya tahun lepas..gmbr dlm handphone...handphone ayah de...yang bibik aku jumpa dekat masjid sebelah rumah aku...
Pada mulanya aku mcm x percaya, tp akhirnya aku knl dirinya pun apabila aku knl ukiran senyuman nye... 


Mesti xde yang percaya tp itulah kenyataan nye....aku berdoa agar aku dpt bertemu dgn dirinya...tak kisahlah, walau mcm mne keadaan nye sekalipun...mse dahulu, aku x pernah bertego sapa dgn nye, kali ini, aku akan beranikan diri bertanyakan perihal dirinya... Insya-Allah...

Ditaip Oleh HikariYen,
Rabu, 7/4/2010, 6.36PM

No comments: