Tuesday, April 20, 2010

Kenapa? Why? Doshte? Wei Shenme?

Assalamualaikum semua...

Kalo korg bace tajuk aku ni mmg pelik...hahaha...empat bahasa...4 in 1...sebnrnye, bnda aku post ni ada makna...bukan x de makna lgsg...skunk ni...aku tgh bergelut dengan exam tp...ntah knp...hati aku rse mcm x tenang je... Aishh.... Dah nk exam tp bwat hal plak...

Aku ada post sumthing dkt facebook aku pasal.."Plis dont live me behind..And plis reach my hand..." huhuhu...ni ada makna... Aku tujukan pada seseorg...seseorg ke??? Hahaha.. Crite anime bwat kan aku selalu terbayang2 jao...alangkah seronoknye kalo crite anime mcm tu jadi dekat aku... (hahaha...angan2 kosong je...x kn menjadi...). Bnda yang aku post dkt FB tu, ada yg men2 n ada yg btl2... n post ni...mmg btl...aku sebnrnye mengharap...org tu x tgglkan aku keseorgan dan berharap sgt, de mencapai tangan aku yg sedang terkapai2... Tp, org tu semakin jao dr aku dan skunk ni aku x tau de berada dimana...aku pernah cuba menjejaki org tu tp, smpi skunk aku msh x dpt... Sedih ble aku kenang kan bnda ni...

Adui...knp aku perlu ingatkan de ble aku rse x sng hati...dah 6 tahun kami x bersua muka...ingatkah de dekat aku??? Kenapa aku x pernah bertembung dengan de padahal kami berada begitu hampir... Apa yang dia buat sekarang??? Persoalan demi persoalan hanya de saja yang mampu menjawab segala pertanyaan ku... Doa aku siang dan malam agar aku dapat berjumpa dengannye... tak kisahlah mcm mana...even aku dpt lihat nye dr jao sudah memadai...(ayat org pasrah...huhuhuhu) Siapakah org tu or de...hanya aku dengan mereka yang tau mengenai aku sje yang tau... Bukan aku x nk cerita tp, aku ske mcm ni...ske bercerita mcm ni...samar2...huhuhu...maafkan aku kalo aku bwat mcm ni...tp, ni r de...hehehe... Kalo nk tau...blh tanye je direct dkt aku...hehehe...

Ok...sekian...

Ditaip oleh HikaiYen @ NSH
Selasa, 20/4/2010, 8.21PM...

No comments: