Friday, April 02, 2010

Apa yang berlaku baru2 ni...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,
Jumaat, 2/4/2010, 2.01PM

Maaf semua sbb dah lme gak r aku x update blog ni...Bz satu hal, tekanan perasaan aku satu hal lagi...aku nk bg tau kepada semua yang membaca, blog aku...x tau r...makin lme makin bosan...cuz, aku dah x mcm dlu...dulu mmg aku rajin nk update blog aku...skunk...ntah...mcm2 berlaku dgn aku br2 ni....

Semalam...tahap kesihatan aku yang paling teruk tp xde r mcm sem lepas...dimana tahap demam aku mencecah 39.2 darjah celcius...mmg aku x dpt bgn...muntah2...asyik tdo je....sem lps plak, aftr paper CB aku a.k.a Consumer Behavior... Aku mengalami tahap pening kepala yang melampo smpi aku demam...kalo aku pening kepala, bnda tu melarat smpi ke mata...n mte aku x dpt bukak...ni bukan long term effect r...sekejap je....

Skunk ni...demam aku, selsema aku, batuk aku, n pening aku masih x bek2 lg aftr makan ubat...Kalo korg nk tau, semalam aku menangis...ada org kte, elok menangis kalo nk redha kan keadaan...tp, de x tau...aku menangis air mata darah sekalipun, xkan redha kan apa yanga aku rse bwat mse ni... Aku mmg jns yg kuat pendam n amat sensitif...knp??? ada jawapan nye tp...ni P&C....xde spe yg tau sebnrnye...

Aku nangis sebab 1 je...aku rse serba salah...serba salah pada "mereka"...aku x berjuang dgn mereka smpi akhir sem depan...de ajak aku n aku terima pun dalam keadaan yg blurr.....(~_~)...aku x pk mse tu, tp apa aku buat semua ni adalah utk kelas aku bukan utk aku... Pada mula nya mmg aku happy...happy sgt2...tp, semua tu hlg...sbb aku nye study n sbb aku berjuang sorg2...mcm mereka yg len, semua ada geng,aku...sorg2 je....

Amalkan konsep 4B??? Ummm....mmg berguna pd dorg...but not for me...sorry...nk tau knp??? haa....rahsia.
Kalo nk tau, ada perkara yg blh berbawak berbincang n ada perkara yg x blh...Sorry sgt2... Aku ske pndm...cuz 1 je, aku xnk sakit kan hati org...org2 yg aku syg dan hargai.... N...aku sgt2 degil org nye...tanya r beberapa kali pun...aku x kan jwb...hahahaha.... mcm mne pun, aku nk ucapkan thanks dkt "org" tu sebab bg aku peluang...andai "org" tu x tego aku dkt luar sekali pun...aku paham...siapalah aku....yg menyerah dulu sebelum berjuang...

Apa2 pun thanks weh...cuz sudi ajak aku...sudi mencurah kan ilmu pada aku...n kdg2 ayat ko tu buat aku tersentap...tp kejap je...(kot)...hahahahahaha....(gelak yg ditahan sbb selsema yg melampo n keadaan sekeliling yg x mengizin kan)...huhuhuhuhu...lg 1, tolong beri yang terbek utk depertment kita...aku akan bntu kalo korg ingin kan.... Thanks byk2 weh...thanks a lot...KO YANG TERBAIK!!!!

Ditaip oleh HikariYen,
Jumaat,2/4/2010, 2.30PM

No comments: