Tuesday, April 13, 2010

~~~Agak Bosan + Tensyen~~~

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua
Isnin, 12/4/2010, 11.55.PM

Hahaha...mmg bosan gle...nk out tp xde transport n...mne lok kuar malam2...hari tu kuar dgn Airee, Krol n Fari mse g shooting tu pun sbb keje... e2 lah pengalaman aku kuar plg lme gle babeng...mmg dah x nk dah kuar smpi lewat malam...huhuhuhu...riso parents aku....


Agak ske kuar sorg2...n member2 gombak...dorg gak r penghibur aku mse aku bosan, sedih, gembira... Kuar sorg dpt tenang kan hati aku yang kdg2 on off je...al-maklum r...ramai yg bwat aku kecik rt baru2 ni tp x sedar2 pun.... Hari ni, 3 org aku perlukan utk redha kan 10syen aku...dah r aku 10syen dgn final x lme lg...ni bg lg aku 10syen dgn bnda2 mcm bengong....


Kalo kuar dgn member2 gombak, 1 thing aku ske...dpt gelak n cite mse zaman skola puas2...hahaha...zaman skola yg plg lawak gle....byk kenangan kitorg ungkap mse berjumpa...hahaha...mmg syok gle... Tp, kalo boleh...aku nk mengelak kan diri aku pergi dgn dak2 yg kaki shopping...aku x ske shopping!!!! Huhuhuhu....x larat plak aku nk msk kuar kedai...


Dalam byk2 kenangan yg aku ske...mse form 3...hahaha....e2 mmg plg gempak gle...Hahaha...pasal pe...ni pasal nk umum kan markah test r ni...hahaha....len org dipggl, len org sahut utk org len...hahaha...kompem x paham aku ckp kan...


Kami diberi kertas org len nye...cikgu dok pggl nme dak2 ni dpt brape...Yang aku dgn kawan aku ni plak berborak je lebih....al-maklum r, kawan aku ni pgg kertas mamat pendiam dlm kelas...excited r sgt... Cikgu aku pggl r nme sorg dak ni yg kami sgkakan dak pendiam ni...so, kwn aku ni bertanya dkt aku..aku pun mengia kan je r....so, dgn bangga nye de ckp dgn kuat mrkh dak pendiam ni...


cikgu aku ulang r nme dak tu blik...rupa2 nye silap org r yg kwn aku n aku dgr dan ingatkan nme mamat pendiam tu...hahahaha...malu gle kawan aku tu...siap dlm kelas ckp..."aii...ada pape ke???" Yang kawan aku ni plak...menidakkan  nye smbl tersenyum2 malu habis...hahahaha....


Ni lah kenangan aku...wah...bgs gak aku...hlg skit 10syen aku.... So, kiranya, nk hlg kan bosan or 10syen...blh r mengingati kisah2 manis..Ni je cre nye....mmg x kn hlg 10syen ni...tp kalo tau mcm ne nk tangani 10syen ni...salah satu...ingat bnda2 elok...dats it..huhuhu....

Ditaip oleh HikariYen
Selasa, 13/4/2010, 12.20PM

No comments: