Sunday, March 28, 2010

Hari yang Mengantuk

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua....
Ahad, 28/3/2010, 3:40PM.


Sampai je aku dkt umah sabtu tu...aku ingat org pertama yang akan aku cium tgn nye ialah family aku...tp, org len yg aku salam dulu...x aci betul...smpi2 umah je...aku terus meluru ke tandas...e2 r de...penyakit aku...ske sgt sakit perut...kalo 10syen...mula r sakit2... Tp sem ni...mmg byk gak aku 10syen...10syen bukan sje dgn keje...tp hati dan perasaan aku...

Hahahaha...td aku g tgk wyg dgn adik aku...huhuhu...xsyok btl...aku nk kuar sorg2...best r skit...ni ada de, semua bnda aku nk kne tanggung...pe de ingat aku nk...chop duit je...eeee......geram..tp de r satu2 nye adik aku..., aku sygkan de....aku terharu ble dgr mama aku cite...mse aku g PD...family aku g Penang...de bosan tanpa aku...ye r...mne2 g bercuti...aku mesti ada...kalo x, de blh bosan...hahahahaha...


Aku g dua tempat hari ni...KLCC, aku tgk cite "HOW TO TRAIN YOUR DRAGON"...best gler...comei btl Toothless...hahahaha...n tmpt ke-2 aku g Times...adik aku nk bli web cam...huhuhu...mcm2...dgn big bang de r...pe r....hahahaha....Dalam teksi...aku tertdo...bosan sgt...ye r...mne x nye...lagu2 yg de pasang semuanya agak membosankan...x de dlm jiwa aku...


Sampai umah...aku tlg si kenit tu pasangkan web cam de,....hahaha..mcm2 r...pape...aku syg semua family aku...huhuhu...dgn SDDA aku...yg tu x kan kurang...


Ditaip oleh HikariYen
Ahd,28/3/2010, 4.05PM...



No comments: