Thursday, March 04, 2010

Saat Penghabisan...(Bahagian 3)

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua,
Khamis - 4 March 2010 - 6.14PM

2005-2006: Habis je PMR..aku masih menuntut ilmu ditempat yang sama...Keputusan PMR aku agak tidak memuaskan utk aku menuntut di sekolah lain... Bila aku masuk form 4...aku dpt masuk kelas aliran Sains...hahaha..sesuatu yang x dpt aku sgka...kalo ikutkan aku nk amik aliran akaun...tp ikut kawan nye pasal...aku amik lah aliran sains...Dalam 10 subjek tu...aku minat Math, Fizik dgn BI...aku x ske Add Math, Kimia, Bio dan plg pntg...Sejarah mmg aku x ske...huhuhuhu...

Byk bnda yang aku blaja...terutama nye Bio...huhuhu...Kimia aku ske ble buat eksperimen je...yg len terutama nya blaja ion2...hahahaha...mmg aku x minat...Add math ni kalo ikut kan nmpk senang...tp time tu, sesi pembelajaran de mmg aku x dpt terima...mmg sebab bosan kot...cuz aku asyik kire2 x dpt...hehehehe...

Sebnrnye, sepnjg tahun ni...mmg x beri aku apa makna...geng2 aku byk yg berpisah...sorg msk kelas len, sorg msk kelas art, 2 org pindah rawang...mmg x syok btl...hahahaha...

Yg sebenarnye kan...aku mmg nk bg tau dgn lebih lg...tp, hari ni mmg aku xde mood...ada org buatkan aku sedih dan sakit rt pd waktu yang sme... Aku mmg btl2 x ske perangai de dan kalo boleh...aku x ske ble dipermainkn byk kali...mse skola dlu...3 kali aku ditipu bulat2 hanya disebabkan fikiran aku yang agak lembap skit...aku sedih...kalo boleh...jgn buat aku mcm ni...aku x ske dipermainkan...

Ble aku tgk pe de komen...aku rse mcm nk shut down terus laptop ni...Kenapa de x hbs2 buatkan aku sakit hati....blog2 sebelum ni aku ada pernah tanya...kenapa...org yg kita suke selalu sakitkan hati kita dan org yg kita benci sgt2 yg selalu menghiburkan hati kita...Aku try nk dpt kan jawapan de...tp x leh...jwpan yg dlu bukan jwpan yg sebnr nye... Sedih btl bila ada org buat kita mcm ni...pedih sgt....pedih x terhingga...

Maaf semua...blog kali ni...mmg aku hanya taip skit je...aku nk pulihkan semangat yang yg dah dirobek org...
Maaf sekali lg...

Ditaip oleh HikariYen
Khamis - 4 March2010- 6.32 PM

No comments: