Thursday, March 25, 2010

kenangan asyik kne marah...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua....
 Khamis, 25/3/2010, 7.15PM..

Dah lama aku x update blog ni...mcm yg korg semua baca tajuk yang aku bg...aku byk kali kne marah...(emmm...ye ke???) Sebnrnye xde r kne marah...mcm tego je...tp tego tu mcm...ntah r...ssh r nk predict org ni... nk  bce fikiran de...mcm ssh sgt...aku selama ni...bukan pe r...aku sng nk bce pe dorg fikir....tp kdg2 je r...tp...yg de ni...mmg ssh gle...apa makne nye ni????

Umm...aku br2 ni asyik pening2 je...pening aku plak tahap melampo...xtau r...agaknye, persekitaran aku yang bwat aku jd mcm ni... Aku ni byk gle keje...x tau r ble nk hbs...blaja pun skit2 je...janji aku tu x tau r mcm ne...janji pada diri aku, nk hadiahkan mama dgn abah result yg btl2 membanggakan dorg...skunk ni x tau mcm ne...aku blaja sehabis mungkin utk mereka....


Pada 24 March 2010, aku nye department ada dinner...D'MARKETERS NITE RETRO: BACK TO THE 70's....Hahahaha...bg aku, aku telah menjalankan tanggungjawab aku...terpulang r pada mereka nk kritik ke pe pasal keje aku...tp, mcm yg aku katakan...tp x tau r...aku ni mmg mcm ni...aku bercdg nk tinggalkan tugas aku...tugas aku pada departmen aku... aku mmg syg kan keje aku...tp, smpi ble aku nk bertahan..


Ada org kte, aku ske cr masalah...mungkin ye n mungkin tak....tp ntah r...yg pasti, aku mmg x ske tgk org len pening kepala...aku skunk ni dah fedup tgk duit...tp kalo xde duit mcm ne nk survive kan...aku dah x sbr nk keje...dptkan duit sendiri...huhuhu...aku nk belanja mak n ayah aku dlu...n aku akan tunaikan harapan mak n ayah aku iaitu...tgk2 kan adik aku n jd sponsor utk adik aku mse nk blaja nnt...korban kan harta bnda utk melihat keluargaku bahagia...akan aku cuba laksanakan....

hahaha...tajuk aku x berkenaan dgn cite aku...nasihat yg org bg...ada yg aku bwat mcm angin lalu n ada yang aku bwat2 tau...hahahaha....tp, e2 mengikut kemampuan kita r...terpulang pada individu utk terima nasihat tu mcm ne...aku bukan nye x nk terima nasihat...tp aku ni kne pk gak, nasihat yg org bg tu, mampu ke utk kita bwat..kne pk diri kita gak..kalo nk puaskan hati org...mmg payah r...

Ok r...smpi cni je...huhuhu...aku harap korg x kesah bce blog aku ni...
Thanks anyway..

Ditaip oleh HikariYen
Jumaat, 24/3/2010, 7.44PM

No comments: