Friday, March 05, 2010

KeHiDuPaN 2007/2008

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua,
Jumaat - 12.56 PM - 5 March 2010...

Setelah keputusan SPM aku kuar...akhirnya aku dpt surat yang mengatakan aku akan ke matrik...dekat Kuala Pilah....KOLEJ MATRIKULASI NEGERI SEMBILAN(KMNS)...Agak tidak suka....aku x ske jao2...dah lah jalan de berpusing2...mmg mabuk aku jd nye...huhuhuhu...
Mase sesi pendaftaran...mmg ramai gle org(konon r aku g c2 x ramai) hehehehe...Mmg cuak aku nk g dftr kn diri...dah lah sorg2...xknl pun spe2...smpi je dekat blok aku...aku jumpa sorg dak pompuan ni...aku x tau plak de akan menjd rum8 aku...hahaha...nme de NUR FARAHIN BT SABARAN....dtg2 blok je ble nk amik kunci...de dpt tau yg katil yg de ddk tu dah ada org...pe lg...aku pun terkejut r de hempas buku nota kecik yg de bwk dekat meja..."Dahlah penat2 org dtg dr jao, smpi2 cni je dah jd mcm ni"...e2 ayat de yg aku dgr sebelum aku kuar g punggah barang2 aku ke bilik aku...

Time ak dkt bilik dgn mama aku ssn2 brg...Farah dtg g katil de...So, time tu gak de memperknl kn diri de dkt aku dgn mama aku...ramah r de tanya mak aku pasal aku ni br 1st time ke ddk asrama...mama aku pun layanlah.... MINGGU ORIENTASI mmg aku x ske...kne bgn awal, mandi pun tgh2 mlm...mmg geram r...eee....aku mmg x ske ORIENTASI....btl...mmg x ske...

X smpi sebulan aku dok c2...kettle yg mama aku br beli...dah rosak...aku pe lg...geram r...padahal bukan aku yg buat...org men amik je...dah tau gne, jg r elok2...bnda tu br lagi...n aku dah janji dgn mama aku yg aku akan jge bnda tu smpi aku hbs U...ni...blm pape dah rosak...dah tau rosak kan tu, pndi2 r minx maaf...ni semua buat mke x bersalah dpn aku...semggu aku x bercakap dgn dorg...mmg aku geram gile r...Smpi skunk aku masih ingat...

Lg 1 aku sedih gle2....aku penat2 kumpul duit semata2 nk bli HP br...nk tau pe jd...even HP tu bukan nye ada kamera ke apa...tp itu dr hasil titik peluh aku mse bekerja...HP aku tu jatuh...dan korg x perlu tau r jatuh ke mne...mmg perit utk aku cite kan...huhuhu...aku nangis meraung2 r time tu....org tgk aku pun blh jd takut...tp nk wat mcm ne...dah jodoh aku dgn phone tu x kekal lme...sebulan je HP tu dgn aku..huhuhu...sedih...









Masa dok matriks mmg byk yg menguji kesabaran aku...matriks aku ni cpt r perbtlkan sistem perairan...penah mse tu..smue blok xde air...selama seminggu...jenuh kitorg dr tgkt 3 kne turun amik air...
Mse aku blaja dkt cni...byk yg menyakitkan hati dr ske...tp disebabkan ada perasaan ske dekat c2....aku simpan lg memori ni....kalo boleh aku x nk r pnjg2 kan...tp bnda ni keep cuming n cuming....so, mmg ssh r nk lpe....kalo ingat balik pun, e2 sbb ada perasaan rindu dkt tmpt yg dah bg aku byk ilmu smpi aku amik degree...Tp utk g ke sana...huhuhu...aku x sggp...dgn jalan de yang berlingkar2...hehehehe... Dlm byk2 kenangan yg x dpt aku lpe...mse hari keusahawanan...grup A1P4 dpt yg terbaik...hehehehe...Plg best lg...apa2 yg kitorg bwat, sentiasa bersama2...e2 yg aku ssh nk lpe.... Sesggh nye mmg aku TIDAK SUKA KAN PINK...even though aku de beg n baju pink....sbb bnda tu org yg bli kan...kne r hargai...

Oklah...thanks bace....sorry...blog aku mcm ntah apa2 skit...tp ni yg mampu aku luahkan....huhuhuhu...Lps ni...blog aku lps ni smue yg berkaitan dgn U...tp...hahaha...tgk r mcm ne aku buat karangan...byk gak aku nk post kan...bnda x puas hati, bnda ske...n mcm2 lg r...hehehe... Ok...domo arigato....cuz sudi bace blog yg agak MEMBOSANKAN ni....

Ditaip oleh HikariYen @ AnD,
JUMAAT - 1.32PM - 5 MARCH 2010







KeNaNgAN DgN DoRg Ni AkU TaK DaPaT Nk LuPaKaN...
SeLaMa-LaMaNyA....RiNdU SaNgAt DeNgAn KoRaNg....
P/S: Fai x r rindu sgt...hehehehe...satu course dgn aku...byk kali jumpa...hahaha...

No comments: