Friday, March 26, 2010

Banyak Benda Yang Mengganggu Aku

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua.
Jumaat, 26/3/2010, 1:40PM

Argh...10syen aku....tau x ble ko ckp mcm tu...aku menangis... Kau pun tau kan...aku dah tak larat sebenarnye... Bnyk bnda yg buat aku pusing...tmbh lg dgn bnda2 mcm ni...
kalo ko kte aku x happy, aku happy sgt2...belajar bnda yang aku sendiri x penah buat...

Tp kdg2...kita x boleh nk tahan dgn org sekeliling...aku riso kan mse depan aku...aku takut aku x dpt tunaikan harapan ayahanda dan bonda aku...harapan dorg...harapan aku gak... Seyes weh...aku menangis dlm diam...cuz ko dgn 'dorg' mmg rapat dgn aku... Smpikan aku rse, aku nk tahan smpi r ke akhirnye... tp mcm ne dgn yang len...yg buat aku runsing sepnjg mse....

Skunk ni... Yang aku tau...tugas aku dah berakhir after last event tu... Aku x nk menyusah kan org, kne amik aku, kne ikut sme dgn aku, kne layan kerenah aku yang entah apa2 ni...dan paling penting, aku xnk family aku hilang kepercayaan terhadap aku... Aku nk minx maaf dekat ko...sebab menyusahkan ko n terpaksa ko dgr luahan aku setiap mse... yang mcm budak2 ni...

Tp aku nk minx tolong sgt2, please dont hate me after dis... Aku buat semua ni hanya utk org2 yg aku syg...bukan utk aku sorg je...tolong ubah kan "de" utk menjadi org yang lebih peka dgn alam persekitaran...

Thanks...
Ditaip oleh Hikari Yen
Jumaat, 26/3/2010, 1:52PM

No comments: