Friday, March 19, 2010

Lama nye....

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Jumaat, 19/3/2010, 8.50AM

Hahahaha...dah lama gila aku x update blog aku ni...dah berhabuk dah pun...hehehehe....dkt blog aku kali ni adalah sesi luahan hati dan perasaan 2...hahahaha...

malam semalam aku ada meeting...dan meeting kali ni mmg lama...ramai yang bg komen tu semua...keluarkan semua luahan yg terpendam....tp aku...aku jns yg x ske luahkan apa yang aku pendam....itu adalah kerana aku nk menjaga hati org...aku tau...aku x layak komen kerja org sedangkan aku sendiri pun x de lah bagus mana...

Aku lagi ske mendiamkan diri....al mklm r...dalam tu aku sorg je yg xde geng...semua dorg ada geng masing2... Aku asyik mengadu dekat dak ni yang aku nak quit...Yups....keputusan aku muktamad...mmg msk society ni aku dpt byk pengalaman...ye dan aku sedar....tp...kalo dah mcm ni...mne aku nk tahan... Aku riso aku x dpt keja apa yang lect semua ajar...tgk member2 aku yg len...markah carry mark dorg tinggi2...n dak yang aku x ske tu plak semua nya tggi2...aku mmg dah tanam kan azam...nk dpt DL utk sem ni dan akan dtg... janji aku dkt mama aku...aku kne r tunai kan...tp kalo dah mcm ni...mcm ne aku nk dpt...aku bukan jns yg pandai mcm dorg...aku memerlukan masa utk semua bnda yg aku blaja...di install dgn sempurna dalam otak aku....

Aku riso keadaan aku sekarang.... Adakah keputusan aku QUIT ni bagus utk diri aku....or bek utk masa depan aku... Keje aku yang lepas2 walau macam mana last minit pun...aku dpt bwat dgn bek...tp aku risokan sem ni....last minit tp...mcm x dtgkan hasil.... Kadang2 aku rse mcm nk nangis je....semua bnda kne bwat ble ada aku...kalo x de aku x jalan....kenapa selalunya bergantung pada aku sorg je...korg dah sem 4 kot dekat UiTM ni...tp still mengharapkan org lagi...Aku x ske bnda2 mcm ni.... tolong lah be matured....Aku dah x larat lagi weh...nk jaga korg yg dah pandai berfikir........tp mcm x berfikir lgsg...aku ni penat ke x....
Aku ni pun...bukan ada transport yang boleh g kemana2....seriusly...hanya bus rapid n seranas je jd pengangkutan aku dekat cni....dan aku x ske minx tlg org kalo org sendiri x nk offer...dan aku bukan lah pengemis yang nk minx sedekah dekat org...aku kekurangan duit sekarang ni....hari tu terpaksa menyusahkan mama n abah aku...suwo masuk kan duit cuz duit dlm tgn tggl RM10 je.... Mmg sadis btl...tp even ada dak tu nk berguro...jgn r smpi...aku terhegeh2 sgt dgn duit tu...Tau x...aku menangis mse ko nk "berguro" nk up kan bayaran yang perlu dibayar kalo aku pnjm....

Aku ada duit...tp, duit aku blm dibyr lgi...Aku x nk menyusahan mak n ayah aku...dorg dua2 dah pencen....kalo blh...aku x nk minx duit dr dorg...sedih aku tgk mama dgn abah...huhuhuhu.... K lah...ada lagi byk luahan...cme aku mengantuk gila time ni....hehehehe... Thanks ek cuz bce luahan aku ni...Ada lg luahan..."Sesi Luahan Hati Dan Perasaan 3"huhuhuhu....


Ditaip oleh HikariYen
Jumaat, 10/3/2010 9.20 AM....















No comments: