Thursday, March 04, 2010

Berada Di Sekolah Menengah (Bahagian 2)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua,
KHAMIS - 1.20AM - 4 MARCH 2010

2002-2004: Sepanjang tahun ni mmg tahun yang sangat membahagiakan aku...hahahaha...nk tau pe de...hehehe...tp paling membahagiakan masa form 1... Ingat lagi dengan abang yang tolong aku nk kunci basikal tu...(zaman dulu2 aku ske merempit gne basikal...hahahaha). De sama sekolah menengah dengan aku...SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN GOMBAK SETIA...Masa aku form 1, abg ni form 3 n de nk amik PMR time tu...de plak amik PKBM dalam ko-kurikulum. PKBM tu PERSATUAN KADET BERSATU MALAYSIA...aku plak amik KRS...apa ntah nme pnjg de...lpe r plak..tp setahun je r...cuz apa, aku anti btl dgn senior2 aku tu...mcm kesat gak r dekat UiTM...ske gne ayat kasar...yg aku ni plak mmg x ske...(kalo aku ckp kasar tu means...aku tgh bengang gle...jgn nek kan kemarahan aku...)

Berbalik pada cerita abang ni..haaa....aku ingat lag lah..time nk amik report card...kelas aku plak tgkt 1 dan bersebelahan dengan surau skola kitorg...huhuhu...dak2 PKBM akan sembahyang dekat c2 ble dah smpi waktunya....aku plak dok r mengusha2 de...time de tgh bukak kasut smpi r nk amik air sembhyg... Part best dah dtg...huhuhu...ble de dah amik air smbhyg de wat apa??? Mesti r terus masuk dalam surau kan...sebelum dia masuk surau...de mcm pndg kelas aku...(Macam r...) Tp kan...xsemena2 de dah masuk...de berundur blik n tgk dekat kelas aku...time tu aku je yg dok tepi tgkp... Hehehehe...mmg ske gle r aku time tu...mcm x terkata...

Ada lagi byk pasal de yang buatkan aku gembira sepnjg aku tgktn 1...hahaha...tp aku x nk cite lebih2...(cuz ada "org" tu bce blog aku). Masa tgktan 1 r, aku berkenalan dengan NUR HAFIZAH AHMAD dan NADHIRAH BINTI ABDUL MALEK dgn lebih rapat even kami dah kenal masa sekolah rendah... Aku knl plak dengan FARIHANA BINTI MAT ROSLI...pelukis animasi mse zaman kami dulu...Huhuhu...byk gak r krisis dgn dorg...bertekak, bergado, bergurau...tp last2...kami jadi kawan bek...ada gak sorg lg kawan kitorg...tp, mcm kacang lupakan kulit r...kami ni senang citer r...anti sosial sgt...bersosial pun dgn member2 kelas...xde kuar smpi lewat malam,xde kuar dgn laki(time tu r tp kalo kuar pun ramai2)...

Masa aku form 2 plak...aku mmg byk bertekak dgn dak2 laki kelas aku...hahaha...time ni..geng2 aku mse form 1 smue nek kelas...aku sorg je maintain...byk gak gelaran aku dpt mse form 2 ni...JEPUN r...BATU r...
macaam2 r...kenapa pggl BATU???? hahahaha...1 soalan yg menarik(pdhal xde org tanya kot) Masa tu aku ske tendang batu...ni kawan aku nye pasal r AIREE AFIQ...de ajar tendang batu mcm ne...aku pun terikut2 r de...de ajar pun mse aku dgn de n sorg junior kitorg bertugas dekat kawasan yg sme...(mse form 2 aku pengawas ek)....

Benda tu terbawa2 smpi r skunk...ko nye pasal r Airee...smpi skunk aku terikut2...huhuhu...Kalo yg JEPUN tu plak...sebnrnya utk org len...last2 aku plak yg terkne...Aku mmg minat gle dgn Jepun...dak2 pompuan aku time tu x ramai yg minat...jd aku berkongsi r cita dgn Fadhli, Adam n... Sufian ni...kadang2... Tp yg gle minat time tu Fadhli dgn Adam r( Adam kalo ko bace ni...Rukawa tu Poyo gle....kuat tdo plak tu...mcm aku.hahahaha)... Masa time rehat, aku hanya jumpa kawan2 aku tu sekejap2 je...ye r...dorg kelas mana...aku kelas mana...(sedih...emo jap..). Masa form 2 ni plak, ada org telah merampas kebahagiaan aku tp aku x leh cite...cuz bnda ni P&C...PRIVATE N CONFIDENTIAL...hahahaha...belum tiba masa nya aku nk bg tau semua nya...(cuz ada "org" tu akan bce...xnk...heheheehe). Mse form 2 ni plak lah...aku menambahkan kenalan lg...iaitu NURFARHAINI BINTI SYAMSUL n HANAN BINTI ZAINAL ABIDIN...Dan aku kenal plak SUHEILA BINTI SAIPUL...(dah jd isteri org dah de skunk...hahahahaha...Lepas ni spe plak?)

Masa aku Tgktan 3,tiba lah masa nya...aku dengan dia berpisah...de dah Form 5 aku plak Form 3....mana x nye...sedih de x de dekat sekolah tu...x dpt dgr suara de berzikir, selawat dgn bce doa...huhuhu...tp...ada bnda yg membuatkan aku sedih lg...perasaan aku yg seterusnya...aku benci perasaan aku tu...smpi skunk aku still x ske...Tgktan 3 ni x byk yg ada cite best2...byk duka dari suka...

Um...aku nk bg tau...blog aku yg seblm2 ni...knp aku letak HikariYen??? Hahahaha...aku bermula dgn Yen dlu ek...nme Yen ni diberi oleh kawan karib aku, Farihana Mat Rosli...de yang bg aku nme tu mse dekat ANGKASA, bnda koperasi r...aku x ingat r pe bnda alah tu...Nme pnjg Yen ialah AIYEN...tp de pggl aku Yen...dan juga sempena nama mata wang Jepun...hehehehe... Nama Hikari plak... sme je aku letak dekat FB aku... Hikari Shazrin yang membawa maksud NUR SHAZRIN...HIKARI=LIGHT=CAHAYA=NUR...

Aku syg gle nme aiyen ni...hanya dak2 SDDA aku je yg sesuai pggl yen... dak2 laki skola aku plak x penah pggl nme sgktan aku...mcm dkt U n Matriks... Dorg akan pggl Shazrin... Tp pgglan Shaz tu pun ok cme skunk ni ada 2 org lg pgglan Shaz dkt U aku ni,...huhuhu...kdg2 aku ni menoleh je ble aku dgr org pggl "Shaz", padahal bukan aku pun...(al-maklumlah...aku ni cepat perasan...hahahaha)

ok r...thanks tau bace...kalau bosan...minx maaf lah ye...ye r...aku buat ni pun pukul brape...huhuhuhu

Ditaip oleh HikariYen,
Khamis - 4 March 2010 - 2.20 AM....















<- Abaikan tarikh dibawah tu ye...

No comments: