Wednesday, December 22, 2010

Tangisan….

Ntah r…semlm aku menangis dkt senior aku mse dkt tmpt keje…

Hahaha…hanya sebab dua bnda. Aku tanya dkt de pasal satu program ni…de kata mmg program ni akan mudah lupa kawan.

Yang ni bwat aku rse mmg sedih n bertmbh sedih lg…pasal satu bnda semlm. Aku bersabar je semalam…

Tp aku xblh xnk tego de…sbb de adalah org yg plg penting dlm hidup aku.

Walau mcm mne terasa n marah pun aku dkt de. Still, aku mmg xblh bwat…iaitu tidak berckp dgn de.

Berbeza dgn org len…kalo aku marah mcm ne, aku nye ego mmg tggi. Bwat pertama kali aku nangis depan org2 yg baru aku knl.

Amat mudah air mata aku ni mengalir. Mcm mne aku nk tahan air mata ni dr mengalir, kalo ianya perit utk tanggung…still ianya mudah utk mengalir.

Adui ai…npe r aku ni mcm ni. Huh…tenang Shazrin..tenang… Berdoa bnyk2 kerana ALLAH sentiasa disisi umat-Nya.

Dia memberi bnyk dugaan kpd Hamba-Nya kerana dia ingin menguji. Ye…aku try untuk bersabar. Sebab sabar itu separuh daripada Iman kita…


 

Insya ALLAH…

No comments: