Friday, December 24, 2010

Betapa kejam aku skunk ni...:P PART 1

Hallo...!!!

27/7 ialah bufday mak aku...2010 ni, aku x wish pun bufday mak aku...kejam x? hahaha...tp, aku berkomplot dgn abg aku...bwat surprise dkt mak aku mse tu. So, sehari suntuk mak aku xdpt mesej dr anak2 de yg dua org ni... ye r, kami ada kelas waktu tu. So, mse tu gak r...hbs je kelas...aku terus mara ke bus stop..nek KTM n den turun dkt mne ntah...aku pun lpe stesen tu. So, ble dah jumpa abg aku tu dlm pkl 8mlm. Kitorg terus bergegas balik umah...lalu ikut pintu blakg tau. Adik n ayah aku men kan part dorg dkt uma.

Ble abg aku n aku nyalakan lilin dkt blakg umah...trs menyelinap masuk dlm umah senyap2. Adik aku plak bwat distraction dkt mak aku. Dok tanya pasal chicken apa ntah dlm buku masakan tu.. Masuk je kami...hahaha... Nyanyian HAPPY BUFDAY berkumandang... Mak aku mse tu tgh blurrr...tgk je ktorg mcm x cye kan. Haha..so, malam tu kami makan kek secret recipe dgn sate. Sedap woo... Mak aku cite r yg de sedih..de ckp mcm ni..."Mak tertanya2..npe lah si shahril n adik ni x wish pun bufday mama...Mama pun sedap kan lah hati mama...mgkn dorg ada kelas ke apa ke...tp smpi malam mak x dpt pun mesej ke call ke..." Aku dgn abg aku senyum je...Malam tu mmg malam plg best utk mak aku... Suka ble mak aku senyum je kami semua sambut bufday mama...T.T

24/12 ialah bufday ayah aku...Hahaha...skunk ni pkl 7.55AM. Aku x wish lg bufday ayah aku...hahaha, sje berlaku kejam dgn ayah aku... Dlm kete otw nk g tmpt keje..aku diam je. Ble ayah aku drop kn aku, aku just kuar mcm tu je...xde wish...haha..salam tu mmg kne r.X tau pe jd malam ni..abg aku xde plak... Aku mesej de, de kata ada kursus kawin.. Abg aku ni kemaruk sgt ke nk kawin. lalala...xpe r. Aku pun kne men kan r part aku..kalo tbe2 abg aku balik umah malam ni...mmg sekeh r kne dgn aku...hahaha...

Apa2..tggu r post seterus nye ek...

(^-^)/

No comments: