Thursday, December 23, 2010

Aftr balik keje...Sebelum tido...(^-^)

Yo... huhu...
Nk tau x, apa aku bwat after balik keje n sebelum tdo...

Aku main bnda alah ni tau....

Haha...nme nye Go Kart. So, aku beracing petang n malam. Ni je r keje aku ble aku rse bosan dgn FB n komik. Huhu. Mmg best r dpt lawan...dpt knlan baru... Mcm ni hah...

Gambar ni menunjuk kan kita dpt berchatting, merehat kan diri setelah penat bermain...jumpa kenalan baru... and even berdating. Hahaha...well, aku sorg je men bnda ni. Dok tepi pantai sorg2 je. Kesian...

Hahaha..ni mse dkt KLCC. Hari ke-2 aku g n beli CD de. Best woo...Bukan setakat umo mcm aku ni...21 Tahun men bnda ni. Ada mak cik2 n pakcik2 pun men gak tau. Jgn men2... 

Mse aku g tu...de kata CD tu kne bayar RM1. Ok r..aku pun beli. Lepas beli tu, de bawak aku ke satu kaunter laptop... Aku mcm excited r kan..kot2 de hadiah kan laptop. Hrmm...hampeh.

Rupe2 nye de suwo aku log in FB aku...n den g ke page Garena Malaysia..Pastu click "Like" button. So, dkt c2 suwo aku isi mcm2 bagai r. Mcm korg nk dftr email..mcm tu r kiranya tp xde r se complicated email kan. Dah bwat tu, dorg suwo aku men...kira nye mcm testing r. So, aku test r skill aku memandu dlm alam maya. Haha..nme je dah de lesen...tp cre memandu mcm ntah apa2 je. Hahaha...

Dah aku isi segala kejadah tu semua...de suwo aku bergambar r plak. "Gulp!!!"
Hot chicks woo... Patut nye ada gmbr2 de. Tp aku dah check tp xde lg. xsabar nk tgk. Kawan aku Fari..yg aku ajak g hari tu...semata2 nk beli pendrive, Kata dkt aku yg aku comel bergmbr dgn model tu...Haha..ntah2 de kata model tu yg comel. Huhu...tp aku pun comel r gak kan. hehehe...[perasan btl aku ni...]
Habis je bergmbr, aku bwat lucky draw...hrrmmm..tangan ku tarak ong r. Aku dpn 2btg pen n leyat. Kira ok r tu dr xde dpt pape...elok utk aku ni yg blaja marketing.. How to promote ur product to the customer...huahuahua...
Ok r...e2 je...kalo ada pape lg...post lg ek...


(^-^)/

No comments: