Monday, December 13, 2010

Bakal Pergi Meninggalkan ASBA...

yo yo yo...wats up. hehehe...po kono eh dgn aku ni. Hahaha..hari ni aku 10syen sgt2. pasal apa, xsemua yang tau. Aku pendam je tp bkn pasal keje. Hari ni aku keje btl2 enjoy sbb ada gak aku bwat keje. huhuhu... and nk tau pe x? aku jd jurugambr x bertauliah lg..huhuhu... Ada sorg trainee ni nme de Shamsul Azry...haha..pangkat abg de ni tp kami ber aku and ber engkau. hahaha..gasak r kan. Aku x tau mle2 tp ble dok tanya umo org...hah..hambik ko...kenyataan dikuar kan.

Gaya xde nmpk mcm abang lgsg tp de ok..arab de power tu. Aku plak tergeliat lidah nk bertutur. kikiki... tp de blh jd ustaz yg berkebolehan tggi. hahaha....

Hahaha...yang pakai baju hitam tu Sham. huhuhu...de bakal meninggalkan ASBA akhir bulan ni. Pas ni dah xde de dah...keje2 de aku dgn trainee lg sorg akan handle. huhu...sedih... owh..sebelah de ialah Encik Salman, Encik Mustakh, Kak Safura n Kak Fina...

Semangat 1MALAYSIA r katakan...background blakang ialah BENDERA MALAYSIA. huhuhu... lawa r plak aku tangkap. padahal men tangkap je kan. Ble lg r aku nk pegang camera de yg mahal tu...nasib bukan SONY..kalo SONY mmg aku rembat bawak balik umah... Hahaha..test photography skill aku ni kiranya. hahaha....

Hahaha...pape pun. All the best to you, Sham. Lps ni dah xde ko, sunyi dah...[yo yo owh je r kan...hahaha...]

UPDATE FOR TODAY...(^.^)/da~~~~

No comments: