Thursday, December 16, 2010

Padan muka ko... :P

Selama ni aku sabar je...
even ada gak aku melenting...
[kunk aku letak ayat "kadang2", org kata len plak kan...Mcm btl je aku "kdg2 melenting"].
Anyway...aku sabar je dgn kerenah org.
Aku minx tlg, mcm2 alasan ko bg...
Skunk ni ble ko minx tlg dgn aku LAGI...
SORRY TO SAY r...
Aku dah malas nk layan...
Biar r korg nk kata aku kejam ke apa ke
Septt nya aku ptt kejam dr dlu lg
tp aku diam je...seboleh mgkn aku pendam
N bwat yg terbaik utk korg
And what did i get?
NOTHING!!!!

And u deserve it...
Kne marah dgn aku even bukan secara face-to-face
Ble ko ckp ko ssh nk ke sne...dgn ko kata jao r apa r...
Macam2 alasan ko bg...
Ko mmg mengundang perkataan kurang ajar yg aku luahkan...
Ko mmg x pk kn...aku ke sana mcm ne, duit aku terbang mcm ne...
Kalo ko bg duit xpe gak kan...
ini sesen pun ko x bg
benefit nye ko je yg dpt..aku plak benefit aku dpt tp sikit je r.
Selebih nye rugi yg teramat...
Kalo ko ckp pasal pahala?
Spe yg xnk, semua org nk kan?
Tp tgk diri tu dlu sebelum ckp...
Jgn men sesedap mulut je...
Selama mana yg aku sabar, dan ini lah dia bila kesabaran aku dah mencapai limit nye...
dah mencapai tahap MAKSIMUM...
And sorry to say dat aku akan bg all out.
Aku dah malas nk amik tau dah kalau boleh...

Aku kalau boleh malas nk marah2 org...tp once aku terkena...mmg ssh aku nk lpe. Maaf sekiranya ayat2 aku ni mmg rse nk maki hamun aku tp ini lah luahan aku yg dah lme aku pendam ble aku ada kan perbualan dgn seseorg pada hari ni...

No comments: