Thursday, December 09, 2010

Kyaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~~~~~~~

Hahaha...topik aku mcm mengade jek kan. Hahaha...kalo nk tau, jejaka diatas ni fav aku woo... Even Johnny Depp dah tua tp still hensem sih... hehehe... Aku tgh solo je r kan. x kesah r pndg dorg ni lme2. Kunk dah ada kunk, nk pndg dorg ni dah x blh dah... huhuhu...

Hensem nye...suka aku tgk. X jemu aku tgk dorg ni. X silap aku Jacob [nme lakonan nye utk cite Twilight. x tau pe nme btl de] ni muda dr aku. huhu...x pe. umo x penting, ble hati dah kata suka...semua rintangan blh dilalui bersama kan. hahaha.... Danial plak sebaya dgn aku tp bufday de aku x pasti. Seol Gong Chan[ nme dlm cite MY GIRL r..nme btl aku x tau. Tau blakang de je. huhuhu..] nye umo aku x tau. nnt aku selidik lg.

Well..ni semua fantasi tp realiti nye...hanya ALLAH je yg tau n ALLAH je yang tau aku suka spe. Woot woot..

ok (^_^)/ da~~~~

No comments: