Tuesday, December 21, 2010

Ble Grad nnt... :)

Salam semua...

Well, aku nk bg tau bahawa...ble aku grad nnt, member2 yg dr Gombak...Insya ALLAH akan dtg utk melihat kejayaan kawan mereka ini. Aku sgt2 gembira. N semalam aku ada SMS dgn sorg member aku ni... huhuhu...de dok tanya aku ble grad n aku bg tau r tahun depan bulan 10 or 11. So, ntah r...de tanya aku nk apa.
De tanya n de sendiri yg jawab... "Mesti patung anime n bunga kan".Huhuhu..mcm tau je aku minat anime. Hahaha...aku x kesah pun dpt ke x. Yg aku tau, aku nk tgk kawan2 aku ada mse tu. Kalo x semua, sikit pun jd r.

Mcm Fari, G-jah...convo dorg aku xdpt g sbb praktikal nye pasal r ni. Sedih aku..T.T. Haa....yg plg penting, bergmbr dgn mereka akan membuat kan aku gembira. Aku dah janji dgn house8 aku, Kak Sad n Syida yg aku akan bergmbr skali dgn dorg mse konvo nnt. Insya Allah...aftr aku bergmbr dgn famili aku...aku cr member2 aku n house8 aku.

Mereka yg tau susah senang aku...nasihat kan aku...bg semgt dkt aku...akan aku hargai. E2 lah nme nye kawan. Berada ketika susah n senang. Aku hargai semua kawan2 aku yg bnyk menolong aku. Thanks to all my fren here...

Of cos r member2 yg plg aku sayang...G-jah[kiri] n Fari[kanan]. Well, dorg ni dah biasa dgr masalah aku sepnjg aku berada di UiTM. Ble dorg ada dkt UiTM skali dgn aku. Mmg aku gembira yg teramat. G-jah berkenalan sejak skola rendah n Fari berkenalan sejak form 1. Kira r korg betapa lama nye aku dgn dorg. Aku bkn sorg yg lpe kawan..Mereka lah sahabat aku dunia dan akhirat....A.K.A SDDA.
Adui ai...si Far [baju kale hijo] tu gmbr nye xde sorg2 or berdua dgn aku. Kalo bergmbr mesti kami semua masuk skali. Well, Far dgn aku knl mse form 2. Jadi kawan aku smpi r skunk. Huhu...de plg manje dgn aku n aku pun manja gak dgn de. Well, kalo sms aku dgn de bahasa kan diri Uda[aku] n Anje[Far]. Sebab apa...hahaha..ada kisah nye. Tp malas nk cite.

Insya ALLAH mereka akan turut hadir mse aku grad nnt. Huhuhu...kalo dorg x, mmg aku heret dr gombak smpi shah alam. Hahaha...guro je. Terpulang r dkt dorg. Xkn aku nk paksa kan. Pape pun...aku selaku senior dorg dkt UiTM tu [yo yo owh je...:p] Wish all of my fren gud luck and hope for the bright future dat is waiting ahead of you...

(^-^)/

No comments: