Wednesday, February 02, 2011

Walking on a distance path...

Hadoi...hari ni mmg penat I tell u r. Nak tau sbb apa... 
Pg2 aku bgn mcm biasa r. 3 kali bunyi alarm aku bwat...
  1. Alarm pertama pkl 4.30am.
  2. Alarm kedua pkl 5.00am
  3. Alarm ketiga pkl 5.30am
Waktu terkejut sendiri adalah pkl6 pg. hahaha..pelik tp btl.
Ble dah siap bagai..aku kejut kan r ayah aku mcm biasa...
Ayah aku kuar dr bilik...
"Adik keje ke?"
"Hah??? Abah x keje ke?"
Ayah aku hanya menggeleng...
"Adoi ai..abah. Adik keje ni..."
"Hah..xpe r. Abah hantar."
"Hrmmm...xpe r abah. Anta adik dkt tmn melati je r..."
Muka xde semangat btl... Ye r... Daddy ku x keje. Aku yg keje... Sedih...
So, dr LRT Taman Melati aku nek smpi r LRT Masjid Jamek...
Dr STAR Masjid Jamek smpi r STAR PWTC...
Blm pernah aku pg2 exercise pg2 buta mcm tu. Slalu ayah aku yg anta smpi Tourism Malaysia.
Sampai tmpt keje dlm pkl 7.30am. Aku adalah salah sorg pekerja yg msk plg awal ok...
Pkl 7am slalu nye dah smpi dkt level 18. Jgn men2 waktu dgn aku. Hahaha...
So, ble trainee sorg tu dtg.. nme nye Miss Nina tau. Huhuhu...
Aku ckp r aku lapar.
So, kami g r level 32.
Tutup plak kan... Adoi ai..aku mmg lapar gle mse tu. Sbb mogok xnk makan mlm semlm...
Pastu kami g r level 4.
Mak ai...siot. Tutup plak!!!
Perut ku sudah mendendang kan lagu ntah apa2 yg aku x reti.
Pastu g r tepi sungai. Tmpt sayap n the geng praktikal slalu lepak... [KOT...]
Pun tutup gak... Hampeh btl. 

Pilihan alternatif yg ada adalah..makan McD. 
Pagi2 dah makan bnda2 mahal. Slalu aku blanje pg dlm rm1-rm4.
So, nk x nk..terpaksa r kuar kan duit. Adeh...demi perut ku yg sgt2 r lapa.
Balik je...dok cite2 dgn kakak2 ASBA yg kami menjelajah utk memcari sedikit makanan...
Hah...sikit r sgt...

So, hari ni...mmg aku bnyk berjalan. Handphone Sony Ericsson aku W580i aku ni...
blh mengira jumlah lgkh yg aku ambil setiap hari.
So, aku tgk r lgkh aku pd hari ni...
11300 lgkh.. Wahduh.. terkejut gak aku.
Hahah..tp xde r sebnyk yg aku g sunway hari tu. 
Mau lebih 15000 lgkh. hehehe...

Hari ni aku baru nk re-do balik proposal aku yg ditgglkan
Novel nye pasal r kan. haahaha...ok r.
Dats all for today...

v(^-^)v


No comments: