Saturday, February 12, 2011

Hadiah + Saloma Bistro

Hari ni aku nk go through secepat mgkn... huhuhu...
Ni aku dpt dr Kak Nani n Kak Fena...Dorg g India, so, ni r dorg bg dkt aku n yg len. Huhuhu...best. Setiap kali ada g mne2, dorg x kn lpe kan kami. huhuhu...  

Chinese New Year di KLCC...huhuhu..mse ni aku sorg2 je.

Chinese New Year di Pavilion. Yg bwat pertama kali aku jejak...Thanks to my sis...Hahaha...org yg jarang kuar rumah kan...mcm ni r de...

Aku sampai dkt Saloma Bistro Jalan Ampang pkl 10.05am. Lewat 5 minit dgn mse yg tlh ditetap kan. huhuhu...




 










Hahaha..gmbr2 Lion Dance yg telah di bwat mse tu. Huhuhu.. best tgk. Cute plak de nye Lion tu. 
Aku enjoy weh...dpt makan2. Mcm2 ada wooo....
Huhuhu...Dlm division aku, ada r tau aku dtg kan. Tnjk muka dpn Big Boss aku yg dr jao aku dpt agak tu adalah Big Boss aku sbb apa tau...rambut de sepesen je. Hehehe...tp semua nye sme je. 
Sng cite aku ni sng cam org dr jao.
Anugerah Allah sbb bg aku penglihatan yg tajam...(^-^)v

Dah hbs tgs aku...Aku pun berjalan r kaki ke KLCC tu...
Sesampai je...ada pameran F1 plak...

Ni dkt2 dgn Bank CIMB n RHB bank... Atas de tu dewan Filharmonik yg slalu bwat orchestra. Penah masuk 2 kali je. E2 pun ada lawatan n ada pertandingan dlm tu. Bukan aku yg msk pertandingan. Aku tgk pertandingan je. Huhuhu...

Ok..pastu balik...Even dkt KLCC tu x ramai, tp aku nye tahap mengantuk ni dah smpi ke kemuncak...
Aku pun terus balik uma...Oppsss silap.
Bkn trs balik uma..Aku g survey Handphone. Jumpa kakak yg jual Handphone tu.
Nasib de knl aku...Blh bwat sesi tawar menawar..hehehe...
Fuh...betapa bnyk Handphone yg cantik2 n canggih depan aku...
SONY ERICSSON XPERIA X10 HD tetap menjadi kegilaan aku...
Aku ni gle barangan SONY tau...dats y rata2 brg aku bnyk SONY. Kecuali Laptop aku ni... Hehehe...
Laptop aku telah berjasa dgn aku 3 tahun dah...So, selg de msh ok...
Aku akan hold dlu utk beli VAIO plak. Hehehe..
So, laptop Acer ku...plis bertahan seberapa lama yg blh ok... 

ok...
da~~~~v(^-^)v

No comments: