Monday, February 21, 2011

Kad Biru~~~ALMOST!!!!

Huhuhu...kad biru utk tanda tangan advisor
xlme lg akan penuh r...
Sbb tanda tgn  skali dgn cop Puan Normah...
Hehehe...nk bukti? Blh je... jap ek....


Hahaha..yang ni page pertama. Mcm korg tau r. Spe2 dak praktikal mesti tau...So, tgk r betapa makan space nye cop Puan Normah...huhuhu...

Ni plak page ke-2...Hahaha...nmpk kan tulisan de yg suwo bwat Re-Do blik. kahkah...aku dah fedup plak bwat proposal yg asyik kne re-do je. Ble aku ada mood aku akan bwat...hahahaha.... Tp aku xkn mengalah mcm tu je... Mcm ne nk dpt A kalo perangai mcm ni kan. hehehe...GAMBATTE!!!!
 So, ni r de bahan bukti utk aku tnjk kan dkt korg...baru 4 kali jumpa tp dah hmpr penuh... Blm masuk kali ke-8 lg.
Aku nk amik kad biru dkt pejabat LI...
mmg sakit hati aku ni tau x...
Aku minx cre bek...smbl bg senyuman...
Mmg de balas mcm nk cari gado...
Kalo nk cr gado, blh je...blm tgk penyapu melayang kne dahi ko...
So, jgn nk cari gado ble aku ni datang in PEACE!!!

Haa...hari ni, ntah number mne yg mengganggu ketenteraman aku...
Konon tersilap number...nk cr spe ntah...
Pastu org ni menghulurkan salam perkenalan...
Adui...pening kepala aku.
Aku dah r mood hari ni xbek...
Mmg kne marah free2 je r dak ni...
Tp ayat plak x blh blaa...
Malas aku nk pnjg2 kan cite... 
Smpi kne bambu dgn aku pun still nk gak kenal...
Blh je berkawan dgn aku asal kan hati ko ikhlas nk berkawan dgn aku...
Haaaa~~~ Kalo aku dpt tau spe org ni, mmg tau r nasib de mcm ne...
Huhuhu....
Dah r...bnda mcm ni xyah nk pening2 kan kepala...
Bek bwat bnda yg berfaedah...
Skunk ni hobi membaca novel aku sudah kembali semula...
So, bnyk mse aku hbs dgn membaca...
Online ni jarang2 r... hehehe...

Ok r...Aku x tau nk cite apa lg...
(^-^)/

No comments: