Monday, February 14, 2011

Fuhhh~~~Yosh!!!

Ntah npe...hari ni seakan pelik
Aku bergelak ketawa dkt ofis tp adakah aku pendam?
Aku pun x pasti...
Balik uma aftr seharian bekerja
Aku mmg letih sgt2
Sedar x sedar...aku tertdo
Time aku bgn dah pkl 7
Bgn je dr tdo...
Aku nangis... sbb aku teramat rindu kan seseorg
Org yg selalu ada dgn aku
mse aku sedih, marah and gembira...
Aku tau ble aku msj, de xkn reply...tp aku tetap hntr msj
sbb aku btl2 rindu kan de...
Aku tau de akan kembali tp xtau ble...
Makin aku tggu makin aku x tentu arah...
Smpi ble aku trs menunggu?
Mmg btl ayat "penantian itu satu penyeksaan"

Aku syg kan de...sme mcm aku syg dkt adik beradik aku...
Stiap kali aku g UiTM...
Mata aku seakan2 mencari 2 kelibat org yg sgt aku rindu...
Tp pencarian aku mmg menghampakan..
Aku x tau nk bwat mcm ne lg melain kan tggu...
Fuh~~~ Yosh!!!
Aku akan tggu ko, weh!!!
Sbb aku dah janji...
Kdg2 perasaan aku ni x dpt nk dibendung...
Tp aku try to overcum it. 
Aku try utk berdikari...
try to overcum my situation...
Aku tau...deep down in your heart,
ko doa kan kami...
:')... No matter what happen...
Aku still tggu...

p/s: Aku still syg kan semua org...termasuk lah kau...
Sila jg dirimu.... (^-^)v


No comments: