Thursday, February 24, 2011

Reject!!!!

Hahaha…aku x tau r. Ntah number mne yg mengaco ketenteraman aku…
Mcm biasa r…gne taktik lme
Konon2 nye silap nombor bagai…
Hrmmm…rpe2 nye nk berkenalan
Haish…aku bosan tau x.Gne taktik lme mcm ni.
Aku dah fedup ble number yg xdikenali, kata nk knl2 ni.
Ble xnk bekenalan ni…mula r bg ayat sentimental…bwat ayat emosional
Pastu men seske je ckp org yg ko sendiri x knl "ego".
X kenal lg tu, dah start ckp yg bukan2.
Mcm hampeh r spe org mcm ni…
Ingat aku ni kemaruk sgt ke nk berkenalan
Jangan mimpi r…
Ko muncul dlm hidup aku…trs hilang semua selera aku
Kesian plak nasi lemak aku yg x hbs tu terpaksa aku buang
Semua keja yg aku bwat dah xde rentak dah
Mmg aku marah r…Haish…bwat aku 10syen je.
Nasib bek aku cover bek nye…
Waktu pejabat, aku try utk manis kan muka even dlm hati aku skunk ni tgh membara marah kan budak ni…

 
Huhu…aku cite dkt abg yg tua sehari dgn aku…
Mula2 ayat de x blh bla…
De suwo aku berkenalan dgn org ni
Mcm2 nasihat de bg dkt aku…
Mmg aku tergelak r…tp nasihat de mmg bernas
Tp aku ada bg tau…apa yg aku plg takut.
Pun…de bg nasihat. Sbb setiap manusia akan mengalami benda yang sme
Hahaha..de siap ckp dgn aku, kalo aku ada masalah dgn couple aku,
De akan bg tips… Masya ALLAH, de ni mmg r
Tp pape pun, de mmg bwat kan aku ketawa walo pun hati aku tgh panas
Dr sejak skola lg…aku tgh2 marah, blh plak de bwat lawak bodo dgn aku
Apa lg, hati aku yg tgh panas ni…lek je cool.
Aku marah x lme mne…biar kan aku sendiri2 dlu baru blh.
Hahaha…slalu nye mcm tu r.
Tp kawan aku ni, mmg berani r nk tego aku time2 tgh marah
Hehehe…pape pun, marah aku dah reda!!!
(^-^)v Thanks to abg yg tua sehari dgn aku ni
Tp kalo de kne marah..nasib de r kan.
Hehehe…

 
Ok2…aku tgh keje ni…curi2 bwat blog…
Hehehe…ok
Da~~~~ (^-^)/

No comments: