Sunday, January 30, 2011

Trust...Please Come Back!!!

Agak lme kot...kot r... Aku xpost kan kisah aku. Huhuhu..bz meh. Kerja mengendali kan e-mail manusia yg sgt r bnyk. Smpi kan aku pening kepala tgk e-mail bnyk sgt.

Division ASBA akan ada kan Arabian Travel Market (ATM) pada 2-5 May ni. Yg pasti aku xde r kan time tu. Tp aku ditgs kan utk call org, check whether org tu still ada lg x bekerja dkt hotel n travel agency. Bkn aku je yg kne call, trainee lg sorg tu pun dok sme call.

Hrmmm..lpe kan pasal ni. Huhuhu..aku ada YM dgn member aku. Aku cerita r apa yg aku x puas hati tu semua. Minta pendapat de and most important is that, aku tgh membina kepercayaan aku balik dgn de ni. Kepercayaan yg aku bg pd org dlu musnah n aku try utk x bg kepercayaan aku pd org len aftr dat. Bukan sekali dua je de musnah kan kepercayaan aku..dr awal aku knl de smpi r hari terakhir... de mmg x sesuai utk aku berkawan. Org blh ckp apa je ble aku ckp mcm ni tp yg merasa nye aku.

Bila kepercayaan yg aku berikan dirobek... Mmg sedih hati ni. Aku still ingat smpi r skunk. Seluruh badan aku menggigil ble dpt tau bnda yg sebnr. Aku menangis dlm keadaan x sedar. Rupa2 nya aku dipermain kan dlm x sedar. Skunk ni, member YM aku ni telah menggantikan seorg member aku yg dulu nya aku slalu gak luah kan apa yg aku rse x puas hati, rse marah, sedih tu semua. Tp, aku dah xdpt bwat mcm tu sbb bg aku yg knl de dah lme...aku rse len. Mcm aku berbual dgn org yg aku x knl.

Hrmm...apa pun. Aku nk mengucap kan terima kasih aku dkt member YM aku ni. Aku knl de ek. So, aku tau mcm ne sifat de. Even aku x berckp dgn de face to face tp melalui ayat de. De mmg bek n btl2 jujur dgn aku. Apa yg aku harap kan dr seorg kawan ialah kejujuran n keikhlasan dlm menerima aku seadanya. Begitu juga dlm sesuatu perhubungan. Aku nk org terima diri ini seadanya... Wah...dah start ayat sentimental aku ni. Stop~~~ stop~~~ huhuhu...

OK r...better I end this conversation. huhuhu

(^-^)/

No comments: